• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository home
  • Кафедра психології
  • Матеріали працівників кафедри
  • View Item
  •   Repository home
  • Кафедра психології
  • Матеріали працівників кафедри
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЕКТИВНИХ ІГОР У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ У ПІДЛІТКІВ СТАРШОГО ВІКУ

Thumbnail
View/Open
Applied_and_fundamental_scientific_resea-157-161.pdf (85.36Kb)
Date
2021
Author
Матохнюк, Людмила Олександрівна
Вепрюк, Жанна Василівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Ігрові методи широко використовуються у процесі професійного орієнтування школярів і мають значну популярність, оскільки спрямовані на розкриття і вдосконалення пізнавальних здібностей учнів, усвідомлення і закріплення у ненав’язливій, цікавій для дітей формі матеріалу профорієнтаційного спрямування та його перспективне практичне застосування. Гра–надзвичайно ефективна для сприйняття форма роботи: дорослому вона дає можливість побачити проблему в цілому, а школяреві–на практиці набути навичок прийняття рішення й оволодіти рольовою поведінкою. Ділова гра–це в певному розумінні репетиція виробничої чи соціальної діяльності людини. Цей метод дає можливість програвати будь-яку конкретну ситуацій в дії, що дозволяє краще розуміти поведінку людини, зрозуміти спонукальні сили діяльності в ту чи іншу мить реальної події.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/53
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV