Показати скорочений опис матеріалу
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЕКТИВНИХ ІГОР У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ У ПІДЛІТКІВ СТАРШОГО ВІКУ
dc.contributor.author | Матохнюк, Людмила Олександрівна | |
dc.contributor.author | Вепрюк, Жанна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-07T15:09:43Z | |
dc.date.available | 2021-11-07T15:09:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Матохнюк, Л. О., Вепрюк, Ж. В. (2021, квітень 08-09) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЕКТИВНИХ ІГОР У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ У ПІДЛІТКІВ СТАРШОГО ВІК, Матеріали конференції, XIX INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE " APPLIED AND FUNDAMENTAL SCIENTIFIC RESEARCH " | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/53 | |
dc.description.abstract | Ігрові методи широко використовуються у процесі професійного орієнтування школярів і мають значну популярність, оскільки спрямовані на розкриття і вдосконалення пізнавальних здібностей учнів, усвідомлення і закріплення у ненав’язливій, цікавій для дітей формі матеріалу профорієнтаційного спрямування та його перспективне практичне застосування. Гра–надзвичайно ефективна для сприйняття форма роботи: дорослому вона дає можливість побачити проблему в цілому, а школяреві–на практиці набути навичок прийняття рішення й оволодіти рольовою поведінкою. Ділова гра–це в певному розумінні репетиція виробничої чи соціальної діяльності людини. Цей метод дає можливість програвати будь-яку конкретну ситуацій в дії, що дозволяє краще розуміти поведінку людини, зрозуміти спонукальні сили діяльності в ту чи іншу мить реальної події. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Abstracts of XIX International Scientific and Practical Conference | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЕКТИВНИХ ІГОР У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ У ПІДЛІТКІВ СТАРШОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |