Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМатохнюк, Людмила Олександрівна
dc.contributor.authorВепрюк, Жанна Василівна
dc.date.accessioned2021-11-07T15:09:43Z
dc.date.available2021-11-07T15:09:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationМатохнюк, Л. О., Вепрюк, Ж. В. (2021, квітень 08-09) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЕКТИВНИХ ІГОР У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ У ПІДЛІТКІВ СТАРШОГО ВІК, Матеріали конференції, XIX INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE " APPLIED AND FUNDAMENTAL SCIENTIFIC RESEARCH "uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/53
dc.description.abstractІгрові методи широко використовуються у процесі професійного орієнтування школярів і мають значну популярність, оскільки спрямовані на розкриття і вдосконалення пізнавальних здібностей учнів, усвідомлення і закріплення у ненав’язливій, цікавій для дітей формі матеріалу профорієнтаційного спрямування та його перспективне практичне застосування. Гра–надзвичайно ефективна для сприйняття форма роботи: дорослому вона дає можливість побачити проблему в цілому, а школяреві–на практиці набути навичок прийняття рішення й оволодіти рольовою поведінкою. Ділова гра–це в певному розумінні репетиція виробничої чи соціальної діяльності людини. Цей метод дає можливість програвати будь-яку конкретну ситуацій в дії, що дозволяє краще розуміти поведінку людини, зрозуміти спонукальні сили діяльності в ту чи іншу мить реальної події.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherAbstracts of XIX International Scientific and Practical Conferenceuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЕКТИВНИХ ІГОР У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ У ПІДЛІТКІВ СТАРШОГО ВІКУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу