• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психології
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психології
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЕКТИВНИХ ІГОР У ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ У ПІДЛІТКІВ СТАРШОГО ВІКУ

Thumbnail
Переглянути
Applied_and_fundamental_scientific_resea-157-161.pdf (85.36Kb)
Дата
2021
Автор
Матохнюк, Людмила Олександрівна
Вепрюк, Жанна Василівна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Ігрові методи широко використовуються у процесі професійного орієнтування школярів і мають значну популярність, оскільки спрямовані на розкриття і вдосконалення пізнавальних здібностей учнів, усвідомлення і закріплення у ненав’язливій, цікавій для дітей формі матеріалу профорієнтаційного спрямування та його перспективне практичне застосування. Гра–надзвичайно ефективна для сприйняття форма роботи: дорослому вона дає можливість побачити проблему в цілому, а школяреві–на практиці набути навичок прийняття рішення й оволодіти рольовою поведінкою. Ділова гра–це в певному розумінні репетиція виробничої чи соціальної діяльності людини. Цей метод дає можливість програвати будь-яку конкретну ситуацій в дії, що дозволяє краще розуміти поведінку людини, зрозуміти спонукальні сили діяльності в ту чи іншу мить реальної події.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/53
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV