• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психології
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психології
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сугестивні психотехніки як засіб формування професійної компетентності психолога

Thumbnail
Переглянути
42_compressed.pdf (304.4Kb)
Дата
2020
Автор
Шпортун, Оксана Миколаївна
Матохнюк, Людмила Олександрівна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Стаття актуалізує важливість та доцільність освоєння та використання сугестивних психотехнік у формуванні професійної компетентності психолога. Авторами теоретично обґрунтувано проблему сугестивних технологій у сучасних психологічних дослідженнях. Проведено емпіричне дослідження виявлення психологічних особливості сугестивних здібностей психологів як складника формування їхньої професійної компетентності. Це дослідження полягає в розширенні теоретичних знань про сугестивні технології та у формуванні комплексу сугестивних технологій, спрямованих на розвиток професійної компетентності майбутніх психологів. Виходячи з розуміння сугестивних здібностей як здібностей, що виражають здатність психолога до безпосереднього емоційно-вольового впливу на клієнта, вміння психолога переконувати, рівня його професійної компетентності, цілеспрямованість дій, сформованість вольової сфери, комунікативні здібності, а також розуміння, що основним засобом навіювання є мовлення консультанта та невербальні фактори (жести, міміка, дії), нами були обрані такі методики для проведення емпіричного дослідження: 1) «Комунікативні і організаторські схильності» (В. Синявський, В. Федорошин (КОС); 2) «Тест комунікативних умінь» (Л. Міхельсон (переклад і адаптація Ю. Гільбуха); 3) «Оцінка розуміння невербального спілкування»; 4) «Тест: чи вмієте ви впливати на інших людей?»; 5) «Методика багатофакторного дослідження особистості Кеттелла». У процесі емпіричного дослідження було з’ясувано, що для більшості майбутніх психологів характерними є середній рівень прояву комунікативних і організаторських здібностей, переважання компетентного, впевненого, партнерського способу спілкування, середній рівень розвитку вміння впливати на інших людей та середній рівень розвитку вміння розуміти невербальні прояви інших людей у процесі спілкування, виражені показники по факторах: товариськість, емоційна стійкість, висока нормативність поведінки, сміливість, сприйнятливість до нового, високий самоконтроль та адекватна самооцінка. Отримані результати можуть бути використані у практиці навчання майбутніх психологів та у тренінговій роботі, спрямованій на формування у них професійної компетентності шляхом розвитку сугестивних здібностей.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/27
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV