• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Кафедра управління та адміністрування
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Кафедра управління та адміністрування
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Публічне адміністрування освітніми системами.

Thumbnail
Переглянути
2594-Текст статті-2608-1-10-20221009.pdf (226.8Kb)
Дата
2022
Автор
Кухарчук, Петро Михайлович
Білик, Олег Олександрович
Поважук, Олена Петрівна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Публічне адміністрування освітніми системами в умовах децентралізації державної влади, розширення повноважень територіальних громад, які через органи представницької влади із залученням аграріїв, підприємців, громадянських об’єднань впроваджують Концепцію нової української школи. Знання усіх компонентів реформування системи освіти, а саме: законів, положень, рівнів та стандартів освіти, професійного стандарту вчителя, освітніх програмам, кваліфікацій, санітарного регламенту для закладів освіти, суб’єктів та об’єктів освіти, діяльність яких спрямована на сталий розвиток людського капіталу в громаді через якісні освітні послуги. Публічне адміністрування освітніми системами як сучасної системи розвитку наукових поглядів, впровадження Концепції нової української школи, удосконалення знань та теорії публічного управління вимагає знань законів розвитку суспільства, процесу управління та принципів: політичних, економічних, соціальних, організаційних, інформаційно-технологічних чинників закономірних для управління освітою на рівні громади. В сучасних умовах розвитку системи освіти України, яка відбувається у умовах війни, коли основні зусилля держави зосереджені на збереження нації, на збереженні закладів освіти, навчання дітей, які вимушено стали внутрішньо переміщеними й зовнішньо переміщеними особами потребує вироблення адекватних механізмів публічного адміністрування освітніми системами, врахування комплексної взаємодії всіх суб’єктів управлінського процесу в освіті та безпековій орієнтації, яка на сьогодні регулюються централізовано з метою забезпечення ефективного функціонування та збереження освітніх систем. Актуальним постає питання щодо поглибленого дослідження з теорії науки публічного управління та адміністрування, опису та визначення змісту базових понять, їх наукового обґрунтування щодо удосконалення організації управління освітніми закладами в громаді. Спроба у даній статті систематизації та узагальнення наукових праць з теми дослідження не вичерпує критеріїв пошуку основних тенденцій, характеристик та стан розробленості в наукових дослідженнях.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/795
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV