Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКухарчук Петро Михайлович
dc.contributor.authorБілик Олег Олександрович
dc.contributor.authorПоважук Олена Петрівна
dc.date.accessioned2022-10-24T08:52:48Z
dc.date.available2022-10-24T08:52:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/795
dc.description.abstractПублічне адміністрування освітніми системами в умовах децентралізації державної влади, розширення повноважень територіальних громад, які через органи представницької влади із залученням аграріїв, підприємців, громадянських об’єднань впроваджують Концепцію нової української школи. Знання усіх компонентів реформування системи освіти, а саме: законів, положень, рівнів та стандартів освіти, професійного стандарту вчителя, освітніх програмам, кваліфікацій, санітарного регламенту для закладів освіти, суб’єктів та об’єктів освіти, діяльність яких спрямована на сталий розвиток людського капіталу в громаді через якісні освітні послуги. Публічне адміністрування освітніми системами як сучасної системи розвитку наукових поглядів, впровадження Концепції нової української школи, удосконалення знань та теорії публічного управління вимагає знань законів розвитку суспільства, процесу управління та принципів: політичних, економічних, соціальних, організаційних, інформаційно-технологічних чинників закономірних для управління освітою на рівні громади. В сучасних умовах розвитку системи освіти України, яка відбувається у умовах війни, коли основні зусилля держави зосереджені на збереження нації, на збереженні закладів освіти, навчання дітей, які вимушено стали внутрішньо переміщеними й зовнішньо переміщеними особами потребує вироблення адекватних механізмів публічного адміністрування освітніми системами, врахування комплексної взаємодії всіх суб’єктів управлінського процесу в освіті та безпековій орієнтації, яка на сьогодні регулюються централізовано з метою забезпечення ефективного функціонування та збереження освітніх систем. Актуальним постає питання щодо поглибленого дослідження з теорії науки публічного управління та адміністрування, опису та визначення змісту базових понять, їх наукового обґрунтування щодо удосконалення організації управління освітніми закладами в громаді. Спроба у даній статті систематизації та узагальнення наукових праць з теми дослідження не вичерпує критеріїв пошуку основних тенденцій, характеристик та стан розробленості в наукових дослідженнях.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпублічне адміністрування, заклади освіти, система освіти, територіальна громада.uk_UA
dc.titleПублічне адміністрування освітніми системами.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу