• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository home
  • Кафедра управління та адміністрування
  • Матеріали працівників кафедри
  • View Item
  •   Repository home
  • Кафедра управління та адміністрування
  • Матеріали працівників кафедри
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Публічне адміністрування освітніми системами.

Thumbnail
View/Open
2594-Текст статті-2608-1-10-20221009.pdf (226.8Kb)
Date
2022
Author
Кухарчук, Петро Михайлович
Білик, Олег Олександрович
Поважук, Олена Петрівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Публічне адміністрування освітніми системами в умовах децентралізації державної влади, розширення повноважень територіальних громад, які через органи представницької влади із залученням аграріїв, підприємців, громадянських об’єднань впроваджують Концепцію нової української школи. Знання усіх компонентів реформування системи освіти, а саме: законів, положень, рівнів та стандартів освіти, професійного стандарту вчителя, освітніх програмам, кваліфікацій, санітарного регламенту для закладів освіти, суб’єктів та об’єктів освіти, діяльність яких спрямована на сталий розвиток людського капіталу в громаді через якісні освітні послуги. Публічне адміністрування освітніми системами як сучасної системи розвитку наукових поглядів, впровадження Концепції нової української школи, удосконалення знань та теорії публічного управління вимагає знань законів розвитку суспільства, процесу управління та принципів: політичних, економічних, соціальних, організаційних, інформаційно-технологічних чинників закономірних для управління освітою на рівні громади. В сучасних умовах розвитку системи освіти України, яка відбувається у умовах війни, коли основні зусилля держави зосереджені на збереження нації, на збереженні закладів освіти, навчання дітей, які вимушено стали внутрішньо переміщеними й зовнішньо переміщеними особами потребує вироблення адекватних механізмів публічного адміністрування освітніми системами, врахування комплексної взаємодії всіх суб’єктів управлінського процесу в освіті та безпековій орієнтації, яка на сьогодні регулюються централізовано з метою забезпечення ефективного функціонування та збереження освітніх систем. Актуальним постає питання щодо поглибленого дослідження з теорії науки публічного управління та адміністрування, опису та визначення змісту базових понять, їх наукового обґрунтування щодо удосконалення організації управління освітніми закладами в громаді. Спроба у даній статті систематизації та узагальнення наукових праць з теми дослідження не вичерпує критеріїв пошуку основних тенденцій, характеристик та стан розробленості в наукових дослідженнях.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/795
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV