Show simple item record

dc.contributor.authorШпортун, Оксана Миколаївна
dc.contributor.authorМатохнюк, Людмила Олександрівна
dc.date.accessioned2021-10-20T16:28:24Z
dc.date.available2021-10-20T16:28:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationШпортун О.М., Матохнюк Л.О.Сугестивні психотехніки як засіб формування професійної компетентності психолога // Л.О. Матохнюк, О.М. Шпортун // Науковий журнал «Габітус» – Причорноморськ – Вип.12. – 2020. – С.89-93uk_UA
dc.identifier.issn159.9:316.6:612.821
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/27
dc.description.abstractСтаття актуалізує важливість та доцільність освоєння та використання сугестивних психотехнік у формуванні професійної компетентності психолога. Авторами теоретично обґрунтувано проблему сугестивних технологій у сучасних психологічних дослідженнях. Проведено емпіричне дослідження виявлення психологічних особливості сугестивних здібностей психологів як складника формування їхньої професійної компетентності. Це дослідження полягає в розширенні теоретичних знань про сугестивні технології та у формуванні комплексу сугестивних технологій, спрямованих на розвиток професійної компетентності майбутніх психологів. Виходячи з розуміння сугестивних здібностей як здібностей, що виражають здатність психолога до безпосереднього емоційно-вольового впливу на клієнта, вміння психолога переконувати, рівня його професійної компетентності, цілеспрямованість дій, сформованість вольової сфери, комунікативні здібності, а також розуміння, що основним засобом навіювання є мовлення консультанта та невербальні фактори (жести, міміка, дії), нами були обрані такі методики для проведення емпіричного дослідження: 1) «Комунікативні і організаторські схильності» (В. Синявський, В. Федорошин (КОС); 2) «Тест комунікативних умінь» (Л. Міхельсон (переклад і адаптація Ю. Гільбуха); 3) «Оцінка розуміння невербального спілкування»; 4) «Тест: чи вмієте ви впливати на інших людей?»; 5) «Методика багатофакторного дослідження особистості Кеттелла». У процесі емпіричного дослідження було з’ясувано, що для більшості майбутніх психологів характерними є середній рівень прояву комунікативних і організаторських здібностей, переважання компетентного, впевненого, партнерського способу спілкування, середній рівень розвитку вміння впливати на інших людей та середній рівень розвитку вміння розуміти невербальні прояви інших людей у процесі спілкування, виражені показники по факторах: товариськість, емоційна стійкість, висока нормативність поведінки, сміливість, сприйнятливість до нового, високий самоконтроль та адекватна самооцінка. Отримані результати можуть бути використані у практиці навчання майбутніх психологів та у тренінговій роботі, спрямованій на формування у них професійної компетентності шляхом розвитку сугестивних здібностей.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНауковий журнал «Габітус» - Причорноморськuk_UA
dc.subjectсугестивні психотехніки, професійна компетентність психологаuk_UA
dc.titleСугестивні психотехніки як засіб формування професійної компетентності психологаuk_UA
dc.title.alternativeSuggestive psychotechnics as a means of forming the professional competence of a psychologistuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record