Repository of Vinnytsia Academy of Continuing Education: Recent submissions
Зараз показуються 1121-1140 з 2053
-
Ключові підходи НУШ : теорія і практика впровадження
(КЗВО «Вінниць-ка академія неперервної освіти», 2021)Посібник адресований вчителям-практикам, які торують шляхи розбудови Нової української школи. Видання буде корисним слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які проходять навчання в закладах ... -
ПСИХОКОРЕКЦІЯ СТРАХІВ ШКОЛЯРІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ВПЛИВ БОЙОВОГО СТРЕСУ НА ЕМОЦІЙНИЙ СТАН ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ВЗАИМОСВЯЗЬ САМООЦЕНКИ С УРОВНЕМ СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТИ ЛИЧНОСТИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ФЕНОМЕНА СОЗНАНИЯ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ ПСИХОТРАВМУЮЧИХ СИТУАЦІЙ У ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЕННОСТИ СОЦИАЛЬНОЙ ПЕРЦЕПЦИИ СТУДЕНТОВ С РАЗНЫМ СОЦИОМЕТРИЧЕСКИМ СТАТУСОМ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ЖЕРТВОЮ РЕВНОЩІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ВЗАЄМОЗВЯ’ЯЗОК САМОПІЗНАННЯ ТА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНОЇ СФЕРИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ДО КОРЕКЦІЇ ОСІБ З ДЕСТРУКТИВНИМИ СТАНАМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016)