• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Кафедра екології, природничих та математичних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Кафедра екології, природничих та математичних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

БІОІНДИКАЦІЯ КОМПОНЕНТІВ ДОВКІЛЛЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ПРИРОДООХОРОННИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Thumbnail
Переглянути
основна стаття (606.2Kb)
Дата
2024
Автор
Мудрак, Олександр
Морозова, Тетяна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Розв’язання екологічної кризи є ключовим завданням національної політики багатьох країн і перед-бачає зміну ставлення людини до природи та розвиток екологічної свідомості. Екологічна освіта, як частина національної системи освіти, формує екологічну культуру, розвиває інтелектуальний і духовний потенціал сус-пільства, сприяє сталому розвитку, гармонізуючи взаємодію між суспільством і природою та вирішуючи еколо-гічні проблеми.У статті досліджено потенціал біоіндикації в екологічній освіті для аналізу повітряного та водного серед-овища. Особлива увага приділена використанню індикації лишайників для оцінки забруднення атмосфери в про-ектній та науково-дослідній діяльності студентів. Виявлено основні методи індикації, рекомендовані для моні-торингу навколишнього середовища, і запропоновано впровадження методів зооіндикації (метод Майєра) для дослідження водного середовища. Метою статті є аналіз міжнародного та вітчизняного досвіду щодо еколо-гічної освіти. Методологія дослідження базується на результатах досліджень, які мають на меті проаналі-зувати доступні роботи практиків у сфері екологічної освіти, взаємодії із освітніми установами, організаціями додаткової освіти, волонтерської спрямованості та методичні й правові документи у зазначеній галузі. Науко-ва новизна полягає у комплексному підході до екологічної освіти, інтеграції соціальних та моральних аспектів, визначенні нових принципів та методів, а також в акцентуванні на практичному підвищенні компетентності студентів через біоіндикаційні методи. Висновки. Екологічна освіта є критично важливою для сталого розви-тку, інтегруючи соціально-економічні та морально-етичні аспекти. Вона має на меті підвищення екологічної свідомості, формування відповідальності за довкілля та розвиток етичної поведінки. Основними принципами екологічної освіти є «випереджаюче відображення», ціннісно-матеріальна єдність світу, краєзнавчий підхід та принцип «мислити глобально – діяти локально». Методи біоіндикації, є ефективними інструментами для різних рівнів екологічної освіти. Впровадження біоіндикаційних методів сприяє підвищенню знань і навичок студентів, що підвищує їхню компетентність у галузі екології та природокористування.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1609
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV