Repository of Vinnytsia Academy of Continuing Education: Recent submissions
Now showing items 401-420 of 1874
-
Психологічні особливості кризових переживань мігрантів під час війни та їх психокорекція
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Особливості формування стресостійкості дітей внутрiшньо перемiщених осiб.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Психологічна адаптація особистості до військової служби.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Особистісна рефлексія як умова опанування дистресом у дорослих під час війни
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Психопрофілактика емоційного вигорання у громадських діячів
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Вплив емоційного інтелекту на розвиток моральної свідомості учнівської молоді
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Психологічні особливості особистісної саморегуляції жінок зрілого віку
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Формування мотивації досягнення успіху дорослими особами у бізнес сфері.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Особливості сенсорної сфери дитини дошкільного віку з розладами аутичного спектру.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Криза автентичності як чинник особистісного зростання
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024)У даній роботі розглядаються та аналізуються психологічні особливості прояву феномену кризи автентичності, на базі теоретичних досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених. Наводяться психодіагностичні методики, спрямовані ... -
Психологічні особливості поведінки працівників Державної кримінально-виконавчої служби України у конфліктних ситуаціях.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Самооцінка особистості як фактор конфліктної поведінки молоді юнацького віку.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Інтернет-середовища на формування ціннісних орієнтацій у молоді.
(2024)За результатами проведеного теоретико- експериментального дослідження було розкрито методолічні засади 5 дослідження впливу Інтернет-середовища на формування ціннісних орієнтирів української молоді; здійснено ... -
Психологічні засоби профілактики та корекції професійного вигорання державних службовців.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024)У роботі розглядається актуальна проблема профілактики та корекції професійного вигорання державних службовців. Проведено дослідження, у якому вивчено ефективність різних методів профілактики та корекції професійного ... -
Формування стресостійкості військовослужбовців в умовах бойової діяльності
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024)У роботі проведено підбір психодіагностичного інструментарію та статистичних процедур як для дослідження стресостійкості, так і для визначення її особливостей. Розроблено комплексну програму формування стресостійкості ... -
Психологічні особливості готовності керівників закладів загальної середньої освіти до управлінської діяльності в умовах дистанційного навчанн
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024)У поданій роботі теоретично обґрунтовано і експерементально досліджено формування психологічної готовності керівників ЗЗСО до управлінської діяльності у умовах дистанційного навчання. Визначено структуру психологічної ... -
Соціально-психологічні умови розвитку когерентності дорослої особистості –
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024)Концепція салютоґенезу набуває активного вивчення у зв’язку зі зростанням уваги до збереження, профілактики та відновлення здоров’я населення. Водночас аналіз періодичних видань вітчизняної літератури свідчить, що в ... -
Психологічні особливості профілактики алкогольної залежності дорослих осіб.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024)За результатами проведеного дослідження було розкрито методологічні засади вивчення феномену узалежненої від алкоголю поведінки дорослих осіб, здійснено експериментальну веріфікацію психологічних складових феномену узалежненої ... -
Соціально-психологічні умови формування самостійності у дошкільному віці
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024)У роботі здійснено теоретичний аналіз та чітко висвітлено актуальність дослідження соціально-психологічних умов формування самостійності в дошкільному віці. Проведено власне експериментальне дослідження особливостей ... -
Розвиток сугестивної компетентності у практичних психологів
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024)Сугестія, є важливою складовою психічного впливу на психіку та поведінку людини, важлива для практичних психологів з кількох причин: метод сугестії можна спрямувати на розвиток особистісної саморегуляції, гармонізацію ...