• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository home
  • Кафедра управління та адміністрування
  • Матеріали працівників кафедри
  • View Item
  •   Repository home
  • Кафедра управління та адміністрування
  • Матеріали працівників кафедри
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Механізми впровадження безпечного освітнього середовища в закладах освіти.

Thumbnail
View/Open
82-167-PB-190-199.pdf (318.8Kb)
Date
2022
Author
Кухарчук, Петро Михайлович
Білик Олег Олександрович
Коврігіна Лілія Михайлівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Освіта впродовж життя – це вимоги до сучасного життя людини. На сьогоднішньому етапі реформування системи освіти в Україні постає питання вироблення механізмів виховання компетентної особистості вихованців закладів освіти, які володіють не лише певними видами знань, а готові ставати професіоналами й мати високі моральні якості. На сучасному етапі реалізація мети базової середньої освіти ґрунтується на таких ціннісних орієнтирах, як:  формування культури здорового способу життя учня, створення умов для забезпечення його гармонійного фізичного та психічного розвитку, добробуту;  створення освітнього середовища, в якому забезпечено атмосферу довіри, без будь-яких форм дискримінації учасників освітнього процесу;  утвердження людської гідності, чесності, милосердя, доброти, справедливості, співпереживання, взаємоповаги і взаємодопомоги, поваги до прав і свобод людини, здатності до конструктивної взаємодії учнів між собою та з дорослими;  формування в учнів активної громадянської позиції, патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, державної мови [1]. Державний стандарт базової середньої освіти у вимогах до результатів навчання учнів визначає соціальну і здоров’язбережувальну освітньою галузь. На нашу думку, виховання відповідального ставлення про власний стан здоров’я буде в майбутньому показником духовного, соціально-економічного й гармонійного розвитку особистості, яка буде розв’язувати проблеми, що передбачає вміння аналізувати проблемні ситуації, формулювати проблеми, висувати гіпотези, практично їх перевіряти та обґрунтовувати, здобувати потрібні дані з надійних джерел, презентувати та аргументувати рішення [1]. Саме заклади освіти мають стати тим середовищем, що сприятимуть усвідомленню кожною дитиною цінності життя й здоров’я, у якому створюються умови здорової життєдіяльності, гармонійного розвитку особистості, вчасного задоволення її актуальних потреб. У системі освіти мають зосередитися на впровадженні «Національної Стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі». На сьогодні в Україні система освіти є реальною структура в державі, яка виробляє механізми безпеки здоров’я дітей. Як свідчить світовий досвід розвинутих країн, в системі освіти на першому місці в діяльності закладу має бути здоров’я дитини, а за ним і високий рівень знань дитини. Для впровадження безпечного освітнього середовища і виправлення ситуації, що склалася останнім часом в заклад
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/792
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV