Показати скорочений опис матеріалу
Механізми впровадження безпечного освітнього середовища в закладах освіти.
dc.contributor.author | Кухарчук, Петро Михайлович | |
dc.contributor.author | Білик Олег Олександрович | |
dc.contributor.author | Коврігіна Лілія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-10-24T08:39:04Z | |
dc.date.available | 2022-10-24T08:39:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.issn | 351.851: 37.014 | |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/792 | |
dc.description.abstract | Освіта впродовж життя – це вимоги до сучасного життя людини. На сьогоднішньому етапі реформування системи освіти в Україні постає питання вироблення механізмів виховання компетентної особистості вихованців закладів освіти, які володіють не лише певними видами знань, а готові ставати професіоналами й мати високі моральні якості. На сучасному етапі реалізація мети базової середньої освіти ґрунтується на таких ціннісних орієнтирах, як: формування культури здорового способу життя учня, створення умов для забезпечення його гармонійного фізичного та психічного розвитку, добробуту; створення освітнього середовища, в якому забезпечено атмосферу довіри, без будь-яких форм дискримінації учасників освітнього процесу; утвердження людської гідності, чесності, милосердя, доброти, справедливості, співпереживання, взаємоповаги і взаємодопомоги, поваги до прав і свобод людини, здатності до конструктивної взаємодії учнів між собою та з дорослими; формування в учнів активної громадянської позиції, патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, державної мови [1]. Державний стандарт базової середньої освіти у вимогах до результатів навчання учнів визначає соціальну і здоров’язбережувальну освітньою галузь. На нашу думку, виховання відповідального ставлення про власний стан здоров’я буде в майбутньому показником духовного, соціально-економічного й гармонійного розвитку особистості, яка буде розв’язувати проблеми, що передбачає вміння аналізувати проблемні ситуації, формулювати проблеми, висувати гіпотези, практично їх перевіряти та обґрунтовувати, здобувати потрібні дані з надійних джерел, презентувати та аргументувати рішення [1]. Саме заклади освіти мають стати тим середовищем, що сприятимуть усвідомленню кожною дитиною цінності життя й здоров’я, у якому створюються умови здорової життєдіяльності, гармонійного розвитку особистості, вчасного задоволення її актуальних потреб. У системі освіти мають зосередитися на впровадженні «Національної Стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі». На сьогодні в Україні система освіти є реальною структура в державі, яка виробляє механізми безпеки здоров’я дітей. Як свідчить світовий досвід розвинутих країн, в системі освіти на першому місці в діяльності закладу має бути здоров’я дитини, а за ним і високий рівень знань дитини. Для впровадження безпечного освітнього середовища і виправлення ситуації, що склалася останнім часом в заклад | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК; | |
dc.subject | заклади освіти, система освіти, стратегія розбудови безпечного освітнього середовища, компетентність. | uk_UA |
dc.title | Механізми впровадження безпечного освітнього середовища в закладах освіти. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |