Show simple item record

dc.contributor.authorКухарчук Петро Михайлович
dc.contributor.authorБілик Олег Олександрович
dc.contributor.authorКоврігіна Лілія Михайлівна
dc.date.accessioned2022-10-24T08:39:04Z
dc.date.available2022-10-24T08:39:04Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn351.851: 37.014
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/792
dc.description.abstractОсвіта впродовж життя – це вимоги до сучасного життя людини. На сьогоднішньому етапі реформування системи освіти в Україні постає питання вироблення механізмів виховання компетентної особистості вихованців закладів освіти, які володіють не лише певними видами знань, а готові ставати професіоналами й мати високі моральні якості. На сучасному етапі реалізація мети базової середньої освіти ґрунтується на таких ціннісних орієнтирах, як:  формування культури здорового способу життя учня, створення умов для забезпечення його гармонійного фізичного та психічного розвитку, добробуту;  створення освітнього середовища, в якому забезпечено атмосферу довіри, без будь-яких форм дискримінації учасників освітнього процесу;  утвердження людської гідності, чесності, милосердя, доброти, справедливості, співпереживання, взаємоповаги і взаємодопомоги, поваги до прав і свобод людини, здатності до конструктивної взаємодії учнів між собою та з дорослими;  формування в учнів активної громадянської позиції, патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, державної мови [1]. Державний стандарт базової середньої освіти у вимогах до результатів навчання учнів визначає соціальну і здоров’язбережувальну освітньою галузь. На нашу думку, виховання відповідального ставлення про власний стан здоров’я буде в майбутньому показником духовного, соціально-економічного й гармонійного розвитку особистості, яка буде розв’язувати проблеми, що передбачає вміння аналізувати проблемні ситуації, формулювати проблеми, висувати гіпотези, практично їх перевіряти та обґрунтовувати, здобувати потрібні дані з надійних джерел, презентувати та аргументувати рішення [1]. Саме заклади освіти мають стати тим середовищем, що сприятимуть усвідомленню кожною дитиною цінності життя й здоров’я, у якому створюються умови здорової життєдіяльності, гармонійного розвитку особистості, вчасного задоволення її актуальних потреб. У системі освіти мають зосередитися на впровадженні «Національної Стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі». На сьогодні в Україні система освіти є реальною структура в державі, яка виробляє механізми безпеки здоров’я дітей. Як свідчить світовий досвід розвинутих країн, в системі освіти на першому місці в діяльності закладу має бути здоров’я дитини, а за ним і високий рівень знань дитини. Для впровадження безпечного освітнього середовища і виправлення ситуації, що склалася останнім часом в закладuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;
dc.subjectзаклади освіти, система освіти, стратегія розбудови безпечного освітнього середовища, компетентність.uk_UA
dc.titleМеханізми впровадження безпечного освітнього середовища в закладах освіти.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record