Формування у молодших школярів образу природи на засадах інтеграції
View/ Open
Date
2020Author
Тарасенко, Г.С.
Кривошея, Т.М.
Нестерович, Б.І.
Metadata
Show full item recordAbstract
У розділі здійснено методологічне обґрунтування принципу образно-пізнавальної цілісності формування у молодших школярів образу природи на засадах інтегрованого підходу до освітніх процесів. Методологічною основою дослідження слугували компетентнісний, культуро- логічний та інтегрований підходи до освітнього процесу, які успішно реалізуються на тлі його послідовної гуманітаризації. Необхідність успішного формування в дітей молодшого шкільного віку образу природи зумовлена зрослим попитом освіти на результати світоглядного виховання молодих поколінь та екологізацію їх мислення. Акцентована роль мистецьких образів у формуванні в свідомості учнів цілісного образу природи. Як результат дослідження, презентовані варіанти інтеграції наукового і художнього підходів до освоєння учнями об’єктів та явищ природи у виразному різноманітті їх естетичних властивостей. .