Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТарасенко, Г.С.
dc.contributor.authorКривошея, Т.М.
dc.contributor.authorНестерович, Б.І.
dc.date.accessioned2022-10-20T09:22:14Z
dc.date.available2022-10-20T09:22:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationТарасенко Галина, Кривошея Тетяна, Нестерович Богдан. Формування у молодших школярів образу природи на засадах інтеграції. The XXI century education: realities, challenges, development trends: collective monograph. Ed.: prof. Hanna Tsvietkova. Hameln : InterGING, 2020. 233-248. URL: https://dwherold.de/onewebmedia/Monograph%20Tsvietkova%202020%20July.pdf#page=238uk_UA
dc.identifier.isbn978-3-946407-09-6 (e-book) https://doi.org/10.192219/978-3-946407-08-9
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/747
dc.descriptionThe research provides a methodological substantiation of the principle of image-cognitive integrity of the formation of the image of nature of junior schoolchildren on the basis of an integrated approach to educational processes. The methodological basis of the study was revealed through competency-based, cultural and integrated approaches to the educational process, which are successfully implemented on the background of its consistent humanitarization. The need for successful formation of the image of nature of children of primary school is due to the increased demand of education for the results of the worldview upbringing of younger generations and greening of their thinking. The role of artistic images in the formation of a holistic image of nature in the minds of pupils is emphasized. As a result of the research, the options of integration of scientific and artistic approaches to the development of objects and phenomena of nature in the expressive variety of their aesthetic properties are presented.uk_UA
dc.description.abstractУ розділі здійснено методологічне обґрунтування принципу образно-пізнавальної цілісності формування у молодших школярів образу природи на засадах інтегрованого підходу до освітніх процесів. Методологічною основою дослідження слугували компетентнісний, культуро- логічний та інтегрований підходи до освітнього процесу, які успішно реалізуються на тлі його послідовної гуманітаризації. Необхідність успішного формування в дітей молодшого шкільного віку образу природи зумовлена зрослим попитом освіти на результати світоглядного виховання молодих поколінь та екологізацію їх мислення. Акцентована роль мистецьких образів у формуванні в свідомості учнів цілісного образу природи. Як результат дослідження, презентовані варіанти інтеграції наукового і художнього підходів до освоєння учнями об’єктів та явищ природи у виразному різноманітті їх естетичних властивостей. .uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherHameln: InterGINGuk_UA
dc.subjectimage of nature; junior schoolchildren; integration; humanitarization; figurative and cognitive integrity.uk_UA
dc.titleФормування у молодших школярів образу природи на засадах інтеграціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc378.147:37.011.3-05


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу