КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АСПЕКТІ STEM-ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
Короткий опис(реферат)
Метою тез є розгляд концептуальних основ розвитку професійної компетентності в аспекті STEMосвіти вчителів природничих дисциплін. У статті теоретично досліджено актуальну в післядипломній педагогічній освіті проблему розвитку STEM-компетентності вчителів природничих дисциплін. Встановлено, що значні потенційні можливості в розвитку STEM-компетентності вчителів названого напрямку має парадигмальне моделювання. З парадигмальним моделюванням тісно пов’язані методологічні засади розвитку
STEM-компетентності вчителів природничих дисциплін, оскільки вони формуються у площині наявних
парадигм