Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШевченко, І.А.
dc.date.accessioned2022-10-18T11:21:01Z
dc.date.available2022-10-18T11:21:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationШевченко, І.А. (2019). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АСПЕКТІ STEM-ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ. VinSmartEco / За науковою редакцією Мудрака О.В. // Збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 травня 2019, м. Вінниця, Україна). – Вінниця: КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019. – 436 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/714
dc.description.abstractМетою тез є розгляд концептуальних основ розвитку професійної компетентності в аспекті STEMосвіти вчителів природничих дисциплін. У статті теоретично досліджено актуальну в післядипломній педагогічній освіті проблему розвитку STEM-компетентності вчителів природничих дисциплін. Встановлено, що значні потенційні можливості в розвитку STEM-компетентності вчителів названого напрямку має парадигмальне моделювання. З парадигмальним моделюванням тісно пов’язані методологічні засади розвитку STEM-компетентності вчителів природничих дисциплін, оскільки вони формуються у площині наявних парадигмuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”uk_UA
dc.subjectПрофесійна компетентність вчителів, педагогічна парадигма, методологічний підхід, STEM-освіта, STEM-компетентність вчителів природничих дисциплін.uk_UA
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АСПЕКТІ STEM-ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc504.054


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу