Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГайдар, А.А.
dc.date.accessioned2022-09-27T09:43:25Z
dc.date.available2022-09-27T09:43:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГайдар, А.А. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО DIGITAL ІНСТРУМЕНТАРІЮ В БІОТЕХНОЛОГІЧНОМУ ВИРОБНИЦТВІ. “VinSmartEco”. За науковою редакцією Мудрака О.В. Збірник матеріалів IІ Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2021, м. Вінниця, Україна). Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 163 сuk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/572
dc.description.abstractСучасне бізнес середовище будь-якої галузі характеризується складністю у прийнятті правильних маркетингових рішень, особливо у питанні функціонування на ринку з високим ступенем конкуренції. В процесі досліджень за даною тематикою було з’ясовано, що подальший розвиток екологічного маркетингу має ґрунтуватися на побудові цілісної системи використання digital інструментарію із сформованою стратегією. В контексті даної мети необхідно окреслити особливості застосування цифрових маркетингових інструментів в екологічному маркетингуuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО “Вінницька академія безперервної світи”uk_UA
dc.subjectекологічний маркетинг, біотехнологічне виробництво, digital інструментарій, стратегія, екологічно орієнтовне виробництво.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО DIGITAL ІНСТРУМЕНТАРІЮ В БІОТЕХНОЛОГІЧНОМУ ВИРОБНИЦТВІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc504.062:330.15


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу