• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository home
  • Матеріали конференції
  • ІІ Міжнародна науково-практична конференція “VinSmartEco” 20-21 травня 2021 р.
  • View Item
  •   Repository home
  • Матеріали конференції
  • ІІ Міжнародна науково-практична конференція “VinSmartEco” 20-21 травня 2021 р.
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО DIGITAL ІНСТРУМЕНТАРІЮ В БІОТЕХНОЛОГІЧНОМУ ВИРОБНИЦТВІ

Thumbnail
View/Open
Гайдар_Лазаренко.pdf (354.7Kb)
Date
2021
Author
Гайдар, А.А.
Metadata
Show full item record
Abstract
Сучасне бізнес середовище будь-якої галузі характеризується складністю у прийнятті правильних маркетингових рішень, особливо у питанні функціонування на ринку з високим ступенем конкуренції. В процесі досліджень за даною тематикою було з’ясовано, що подальший розвиток екологічного маркетингу має ґрунтуватися на побудові цілісної системи використання digital інструментарію із сформованою стратегією. В контексті даної мети необхідно окреслити особливості застосування цифрових маркетингових інструментів в екологічному маркетингу
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/572
Collections
  • ІІ Міжнародна науково-практична конференція “VinSmartEco” 20-21 травня 2021 р.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV