• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Матеріали конференції
  • ІІ Міжнародна науково-практична конференція “VinSmartEco” 20-21 травня 2021 р.
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Матеріали конференції
  • ІІ Міжнародна науково-практична конференція “VinSmartEco” 20-21 травня 2021 р.
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО DIGITAL ІНСТРУМЕНТАРІЮ В БІОТЕХНОЛОГІЧНОМУ ВИРОБНИЦТВІ

Thumbnail
Переглянути
Гайдар_Лазаренко.pdf (354.7Kb)
Дата
2021
Автор
Гайдар, А.А.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Сучасне бізнес середовище будь-якої галузі характеризується складністю у прийнятті правильних маркетингових рішень, особливо у питанні функціонування на ринку з високим ступенем конкуренції. В процесі досліджень за даною тематикою було з’ясовано, що подальший розвиток екологічного маркетингу має ґрунтуватися на побудові цілісної системи використання digital інструментарію із сформованою стратегією. В контексті даної мети необхідно окреслити особливості застосування цифрових маркетингових інструментів в екологічному маркетингу
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/572
Collections
  • ІІ Міжнародна науково-практична конференція “VinSmartEco” 20-21 травня 2021 р.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV