Показати скорочений опис матеріалу
Проблема прийняття батьками дитини з обмеженими можливостями
dc.contributor.author | Чопик, Леся Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-29T13:11:37Z | |
dc.date.available | 2021-10-29T13:11:37Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Чопик Л. І. (2020) Проблема прийняття батьками дитини з обмеженими можливостями. ЗПсихологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі непервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 жовтня – 31 жовтня) № 3(29) – Вінниця: КВНЗ «Вінницька академія непервної освіти», с. 314 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/31 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема прийняття батьками дітей з особливими потребами та формування у них адекватного відношення до проблеми порушеного розвитку малюка. Узагальнено теоретичні концепцій та психологічні дослідження щодо фаз усвідомлення батьками ситуації, параметрів, характерних для різних типів батьківських позицій. Обґрунтовано необхідність організації своєчасної підтримки та напрямки психологічної допомоги родині, яка виховує дитину з особливостями розвитку | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 жовтня 2020 року – Вінниця | uk_UA |
dc.subject | діти з обмеженими можливостями здоров'я, прийняття, адаптація, батьківська позиція, психологічна підтримка | uk_UA |
dc.title | Проблема прийняття батьками дитини з обмеженими можливостями | uk_UA |
dc.title.alternative | The problem of adoption by parents of a child with disabilities | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.922.73 – 0.53 |