Пошук
Зараз показуються 1-10 з 12
ОЦІНКА СТАНУ ЛІСОВИХ ЕКОСИСТЕМ В ЗОНІ ТЕХНОГЕННОГО НАВАНТАЖЕННЯ ЛАДИЖИНСЬКОЇ ТЕС
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
Стаття виконана на основі проведення досліджень щодо визначення
екологічного стану природних екосистем в зоні техногенного навантаження Ладижинської
ТЕС. В основу методики виконання роботи проведено дослідження та ...
ДЖУРИНСЬКИЙ ОТРУТОМОГИЛЬНИК – ЗОНА ЕКОЛОГОЕКОНОМІЧНОЇ НЕБЕЗПЕКИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
На основі літературних і картографічних джерел та власних польових
досліджень визначено екологічний стан Джуринського отрутомогильника. Узагальнюючи
опрацьовані джерела необхідно відмітити, що полігон впливає на всі ...
ОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРЕЖЕННЯ БІОРІЗНОМАНІТТЯ ЛІСОВИХ ЕКОСИСТЕМ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
На основі загальноприйнятих методик проведено аналіз стану лісових
екосистем екосистеми Могилів-Подільського району Вінницької області. На основі
проведених досліджень обґрунтовано шляхи і особливості збереження ...
ШЛЯХИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЛІСОВИХ ЕКОСИСТЕМ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
На основі лісотипологічних, аналітичних, описових, порівняльних,
експедиційних, математико-статистичних і польових методів досліджено лісові
екосистеми Могилів-Подільського району Вінницької області. Враховуючи ...
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АСПЕКТІ STEM-ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)
Метою тез є розгляд концептуальних основ розвитку професійної компетентності в аспекті STEMосвіти вчителів природничих дисциплін. У статті теоретично досліджено актуальну в післядипломній педагогічній освіті проблему ...
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ЕКОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)
Розглядається питання методологічних основ викладання екології у вищій школі. Специфіка сучасних умов у
вищій школі потребує якісно нової діяльності викладачів, зокрема викладачів методики викладання екології у вищий
школі ...
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА УРОКАХ ХІМІЇ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)
У статті обґрунтовується актуальність проблеми екологічного
виховання учнів у процесі навчання в школі. Розглядаються шляхи екологічного супроводу
уроків хімії в основній школі.
ФІЗИЧНИЙ СТАН ГРУНТІВ ЯК ЕКОЛОГІЧНИЙ ФАКТОР
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)
У статті розглянуто особливості фізичного стану ґрунтів як важливого
екологічного фактора, взаємозв’язки їх фізичних властивостей зі структурними
компонентами лісових біогеоценозів. Наведено загальну характеристику ...
КЛОКИЧКА ПЕРИСТА (STAPHYLEA PINNATA L.) В СВІЖИХ ДІБРОВАХ НПП “КАРМЕЛЮКОВЕ ПОДІЛЛЯ”
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)
Проведено ретроспективний аналіз і комплексне дослідження природних
дубово-грабових насаджень, та аналіз експериментальних даних щодо поширення та
природного поновлення клокички перистої (Staphylea pinnata L.) на території ...
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩІЙ ШКОЛІ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)
В статті піднімається проблема змісту освітньої компоненти “Методика викладання
екологічних дисциплін у вищій школі” як одного із шляхів розвитку професійної компетентності
вчителів природничих дисциплін – здобувачів ...