Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління 2024": Recent submissions
Зараз показуються 1-20 з 84
-
Можливості освітніх платформ
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)В cmaттi окреслено сучасні підходи до розуміння освітніх платформ в системі інформаційно-комунікативних технологій. Досліджено можливості застосування освітніх платформ на базі професійної освіти. -
Використання різнорівневих завдань при дистанційному навчанні, як ключ до індивідуалізації
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Стаття розглядає використання різнорівневих завдань як ефективний спосіб індивідуалізації навчання в умовах дистанційної освіти. Обґрунтовується важливість такого підходу для підвищення мотивації здобувачів освіти, ... -
Віртуальні виставки в системі інформаційних ресурсів бібліотеки Житомирського державного університету ім. Івана Франка
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Здійснено огляд змістовних особливостей віртуальних виставок, організованих Бібліотекою Житомирського державного університету ім. Івана Франка, які експонуються на бібліотечному сайті. -
Автоматизація ресурсоємних завдань у роботі освітніх закладів на основі можливостей Microsoft Excel
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Стаття присвячена застосуванню можливостей Microsoft Office Excel у закладах освіти для автоматизації обробки та аналізу даних. У роботі на базі освітнього закладу було створено узагальнену таблицю з понад 40 показниками, ... -
Використання сервісу Matlab Online в навчальному процесі
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Показано, що використання онлайн сервісів може бути хорошою альтернативою дорогим пакетам прикладних програм, придбання яких часто через нестачу коштів неможливе для навчальних закладів. Зокрема, це стосується і MATLAB. ... -
Основні підходи до побудови системи адаптивного тестування знань
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Проаналізовано основні підходи для побудови системи адаптивного тестування знань. -
Інформаційно-комунікаційні технології в підготовці кадрів залізничного транспорту
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Розглядаються проблеми навченості технічного персоналу, що забезпечує безпеку руху на залізничному транспорті. Основним напрямом є підвищення кваліфікації з використанням системи дистанційного навчання. -
Роль кібербезпеки в інформаційному просторі
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Зроблено висновок про те, що забезпечення кібербезпеки є ключовим фактором стабільного розвитку цифрового суспільства та економіки України, побудова ефективної системи кібербезпеки вимагає комплексного підходу, що охоплює ... -
Цифрові платформи для звернень громадян: інструмент демократії чи формальність?
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)У роботі розглянуто цифрові платформи для звернень громадян як інструмент сучасної демократії. Визначено їхні переваги, зокрема спрощення процесу подання звернення, а також ризики, пов’язані з формальним ставленням до ... -
Вплив комп’ютерних ігор на користувачів
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Досліджено вплив комп’ютерних ігор на психічний та фізичний стан людини. -
Методи та засоби комп’ютерної візуалізації у процесі вивчення функцій в старшій школі
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)У статті розглянуто методичні можливості використання візуалізації функцій, зокрема за допомогою графічного калькулятора GeoGebra, для поглиблення розуміння учнями старшої школи властивостей степеневих функцій. Показано ... -
Шейдерна реалізація методу формування зображень рельєфних поверхонь на базі PARALLAX OCCLUSION MAPPING
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Розглянуто особливості реалізації методу формування зображень рельєфних поверхонь на базі parallax occlusion mapping. -
Електронна книга як система знань
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Виконано аналіз особливостей електронної книги. Розглянуті процеси перетворення стандартної електронної книги в систему знань для здобувача та викладача. Перетворення електронних книг у системи знань – це складний процес, ... -
Метод створення електронного інформаційного середовища
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Виконано аналіз різноманітних концепцій створення електронного інформаційного середовища. Визначено, що таке середовище є простором для обміну інформацією, навчання, здійснення комунікацій та різноманітних операцій для ... -
Правове регулювання захисту персональних даних в умовах цифровізації
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)У статті розглянуто актуальні питання правового захисту персональних даних в Україні на тлі активної цифровізації, що впливає на обробку і зберігання персональної інформації. Проаналізовано національне законодавство та ... -
Балансування навантаження комп'ютерної мережі
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Виконано аналіз поняття балансування навантаження комп’ютерної мережі для високонавантажених розподілених інформаційних систем. Запропоновано методи визначення показників балансу навантаження та використання спеціального ... -
Цифровий етикет: правила поведінки в онлайн середовищі
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)У статті розглядається концепція цифрового етикету, який стає важливою складовою сучасного суспільства, особливо в контексті швидкого розвитку технологій та збільшення кількості онлайн-взаємодій. Представлено основні ... -
Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес у ВСП «Сумський фаховий коледж національного університету харчових технологій»
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)У статті досліджено досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітній процес у ВСП "Сумський фаховий коледж Національного університету харчових технологій". Проаналізовано сучасні підходи до ... -
Методи та засоби комп’ютерної візуалізації у процесі вивчення функцій в старшій школі
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)У статті розглянуто методичні можливості використання візуалізації функцій, зокрема за допомогою графічного калькулятора GeoGebra, для поглиблення розуміння учнями старшої школи властивостей степеневих функцій. Показано ... -
Аналіз розподільних здатностей екранів
(Суми/Вінниця: НІКО, 2024)Проаналізовано розподільну здатність екранів та її вплив на якість зображення і продуктивність системи. Описано принципи обчислення кількості пікселів і значення PPI, а також роль співвідношення сторін екрана для передачі ...