• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Кафедра екології, природничих та математичних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Кафедра екології, природничих та математичних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Horticultural Therapy Course as an Educational-Therapeutic Tool of Rehabilitation for Individuals with MSDs.

Thumbnail
Переглянути
основна стаття (291.9Kb)
Дата
2022
Автор
Тарасенко, Галина Сергіївна
TARASENKO, Halyna
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
У статті представлено авторський курс «Садівнича терапія» (гарденотерапія), що включає різні види діяльності, пов'язані із взаємодією із флорою та її образами. Факти свідчать про те, що в українському дискурсі відсутній методичний матеріал із садівничої терапії і, отже, потрібні методи, які можуть сприяти виробленню навичок свідомого психологічного відділення від постійної батьківської опіки, прийняття на себе відповідальності за своє життя, постановки реальних життєвих цілей та руйнування позиції безпорадності осіб з МСД (м'язово-суглобовою дисфункцією). Метою статті є теоретичне обґрунтування, методична розробка та подання результатів впровадження авторського курсу «Садівнича терапія» у реабілітаційних центрах. Методичний комплекс авторів ґрунтується на використанні наступних методів: аналіз теоретичних та методичних джерел; моделювання освітніх умов та програм; методи реалізації дидактичного змісту у навчально-реабілітаційному процесі; експертна оцінка; статистичні методи. Квазі-експеримент із перевірки змодельованих умов корекційного навчання показав значне покращення соціальних навичок у людей із МСД. Крім того, результати підтверджують підвищення рівня їх самостійності, соціальних та особистих стимулів, навичок господарювання та самообслуговування. Міжнародна актуальність статті полягає у подальшому розвитку природоцентричних методів корекційної педагогіки, кондуктивної педагогіки та немедикаментозного лікування захворювань ЦНС, що на сьогоднішній день є важливим напрямком нейрореабілітації. Комунікація дітей з природою, активне їх занурення в об’єкти флори за професійної участі учителів і батьків є важливим фактором психофізичної та соціальної реабілітації.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/171
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV