Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТарасенко, Галина Сергіївна
dc.contributor.authorTARASENKO, Halyna
dc.date.accessioned2022-09-19T13:27:31Z
dc.date.available2022-09-19T13:27:31Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSarancha, I., Kovinko, M., Maksymchuk, B., Tarasenko, H., Kharchenko, S., Demchenko, I., Dovbnia, S., Rudenko, L., Symkanych, O., Martyniuk, T., Bilan, V., & Maksymchuk, I. (2022). Horticultural Therapy Course as an Educational-Therapeutic Tool of Rehabilitation for Individuals with MSDs. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 180-200. https://doi.org/10.18662/rrem/14.3/604uk_UA
dc.identifier.issnp-ISSN: 2066-7329
dc.identifier.issnISSN: 2067-9270
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/171
dc.description.abstractУ статті представлено авторський курс «Садівнича терапія» (гарденотерапія), що включає різні види діяльності, пов'язані із взаємодією із флорою та її образами. Факти свідчать про те, що в українському дискурсі відсутній методичний матеріал із садівничої терапії і, отже, потрібні методи, які можуть сприяти виробленню навичок свідомого психологічного відділення від постійної батьківської опіки, прийняття на себе відповідальності за своє життя, постановки реальних життєвих цілей та руйнування позиції безпорадності осіб з МСД (м'язово-суглобовою дисфункцією). Метою статті є теоретичне обґрунтування, методична розробка та подання результатів впровадження авторського курсу «Садівнича терапія» у реабілітаційних центрах. Методичний комплекс авторів ґрунтується на використанні наступних методів: аналіз теоретичних та методичних джерел; моделювання освітніх умов та програм; методи реалізації дидактичного змісту у навчально-реабілітаційному процесі; експертна оцінка; статистичні методи. Квазі-експеримент із перевірки змодельованих умов корекційного навчання показав значне покращення соціальних навичок у людей із МСД. Крім того, результати підтверджують підвищення рівня їх самостійності, соціальних та особистих стимулів, навичок господарювання та самообслуговування. Міжнародна актуальність статті полягає у подальшому розвитку природоцентричних методів корекційної педагогіки, кондуктивної педагогіки та немедикаментозного лікування захворювань ЦНС, що на сьогоднішній день є важливим напрямком нейрореабілітації. Комунікація дітей з природою, активне їх занурення в об’єкти флори за професійної участі учителів і батьків є важливим фактором психофізичної та соціальної реабілітації.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherRevista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala Journal (WoS)uk_UA
dc.subjectСадівнича терапіяuk_UA
dc.titleHorticultural Therapy Course as an Educational-Therapeutic Tool of Rehabilitation for Individuals with MSDs.uk_UA
dc.title.alternativeКурс садівничої терапії як навчально-терапевтичний засіб реабілітації осіб із МСДuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу