Магістерські роботи 053 "Психологія": Recent submissions
Now showing items 121-140 of 196
-
Вітальний інтелекту як чинник успішної життєдіяльності дорослих осіб
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх психологів
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
Психологічні чинники професійного вигорання у працівників юридичної сфери
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
Психологічні особливості поведінки військовослужбовців під час виконання службових завдань
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
Психологічна культура особистості студента на її розвиток
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
ПСИХОЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ ПРАЦІВНИКІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ (В УМОВАХ КАРАНТИНУ)
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
Психологічні особливості прояву лідерства в молодіжній соціальній групі
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Корекція емоційної сфери у молодших школярів з розладом аутистичного спектру
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ВПЛИВ СТИЛЮ БАТЬКІВСЬКОГО ВИХОВАННЯ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДЛІТКІВ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Психологічні особливості формування просторової знаково- символічної системи знань у дітей з затримкою психічного розвитку
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Переживання самотності як чинник самоактуалізації особистості
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Особливості розвитку та корекції емоційно-вольової сфери у школярів молодшого шкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Психолого-педагогічна допомога батькам, які виховують дітей з особливими освітніми потребами
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Психологічні особливості розвитку комунікативних навичок у підлітків, які знаходяться на індивідуальному навчанні
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ВПЛИВ МАТЕРИНСТВА НА ЗМІНУ ЖИТТЄВИХ ПЕРСПЕКТИВ ЖІНКИ ТА ЇХ ПСИХОКОРЕКЦІЯ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ГІПЕРАКТИВНИМ РОЗЛАДОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПАМ’ ЯТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНІСТЮ З ДОПОМОГОЮ ЕЛЕМЕНТІВ МУЗИКОТЕРАПІЇ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)