• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психолого-педагогічної освіти та соціальних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психолого-педагогічної освіти та соціальних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики

Thumbnail
Переглянути
16_compressed (1).pdf (419.2Kb)
Дата
2023
Автор
Клочко, Оксана
Федорець, Василь
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
У статті репрезентується концепція культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики. В роботі застосована система методів та підходів, серед яких визначальними були інноваційний, екологічний, компетентнісний, системний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, естетичний, мистецький, епістемологічний. Розроблена культурно-мистецька модель екологічної компетентності вчителя математики містить 4 компоненти: когнітивний, діяльнісний, особистісно-психологічний і культурно-мистецький. Екологічна компетентність вчителя математики має функціональну спрямованість на інтегративну екологізацію, естетизацію, аксіологізацію й етизацію культурно-освітнього простору та розвиток гармонійної і здорової особистості. У компонентах екологічної компетентності значимим є математичний вимір. В когнітивному компоненті — це математичні знання, ідеї, та когнітивні навички і схеми, через які розкривається феноменологія екологічних проблем. У культурно-мистецькому компоненті математика застосовується для розкриття феноменології естетичного, мистецького, гармонійного, довершеного. В особистісно-психологічному компоненті актуалізуються ідеї гармонії. Діяльнісний компонент спрямований на інтегративне розкриття математичних, екологічних, мистецьких, етичних і естетичних феноменів. У системі екологічної компетентності вчителя математики інтегруються напрями екологізації, математизації, естетизації, етизації, аксіологізації, психологізації культурно-освітнього простору. При формуванні та реалізації екологічної компетентності були розроблені та застосовані відповідні методичні дисципліни, які цілеспрямовано формуються для інтеграції та цільового (екологічного, математичного і естетичного) компетентнісного спрямування знань, цінностей, смислів, етичних установок, рецептованих з різних предметних сфер. Відповідно в екологічній компетентності виділяються пропедевтичний і терапевтичний полюси, сформовані методичними дисциплінами.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1665
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV