Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКУЗЬМЕНКО, Юлія
dc.date.accessioned2024-10-09T10:10:02Z
dc.date.available2024-10-09T10:10:02Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1630
dc.description.abstractУ статті подано огляд зарубіжних праць із проблеми булінгу у школі з позиції системного підходу, де булінг розглядається як результат системного тиску і зростаючого внутрішньогрупового напруження, з одного боку, та як наслідок появи у шкільних класах осіб із вираженою віктимізацією і прагненням до насильства – з іншого. Складна структура булінгу висуває особливі вимоги до антибулінгових програм – роботи з груповою динамікою та особистісними особливостями учнів. Запропоновано план антибулінгової програми, складений на основі програми з врахуванням особливостей наявної системи середньої освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНауковий журнал “Psyсhology Travelogs”, Хмельницький національний університет, 2uk_UA
dc.subjectбулінг; системний підхід; віктимізація; прагнення до насильства; антибулінгові програмиuk_UA
dc.titleЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСВІДУ ПРОТИДІЇ ШКІЛЬНОМУ БУЛІНГУ СЕРЕД УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВuk_UA
dc.title.alternativeON THE IMPLEMENTATION OF EXPERIENCE IN COUNTERACTING SCHOOL BULLYING AMONG PRIMARY SCHOOL STUDENTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу