• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психолого-педагогічної освіти та соціальних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психолого-педагогічної освіти та соціальних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСВІДУ ПРОТИДІЇ ШКІЛЬНОМУ БУЛІНГУ СЕРЕД УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Thumbnail
Переглянути
Psychology+Travelogs+129-139_compressed.pdf (171.1Kb)
Дата
2024
Автор
КУЗЬМЕНКО, Юлія
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
У статті подано огляд зарубіжних праць із проблеми булінгу у школі з позиції системного підходу, де булінг розглядається як результат системного тиску і зростаючого внутрішньогрупового напруження, з одного боку, та як наслідок появи у шкільних класах осіб із вираженою віктимізацією і прагненням до насильства – з іншого. Складна структура булінгу висуває особливі вимоги до антибулінгових програм – роботи з груповою динамікою та особистісними особливостями учнів. Запропоновано план антибулінгової програми, складений на основі програми з врахуванням особливостей наявної системи середньої освіти.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1630
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV