dc.contributor.author | КУЗЬМЕНКО, Юлія | |
dc.date.accessioned | 2024-10-09T10:10:02Z | |
dc.date.available | 2024-10-09T10:10:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1630 | |
dc.description.abstract | У статті подано огляд зарубіжних праць із проблеми булінгу у школі з позиції
системного підходу, де булінг розглядається як результат системного тиску і
зростаючого внутрішньогрупового напруження, з одного боку, та як наслідок появи у
шкільних класах осіб із вираженою віктимізацією і прагненням до насильства – з іншого.
Складна структура булінгу висуває особливі вимоги до антибулінгових програм – роботи
з груповою динамікою та особистісними особливостями учнів. Запропоновано план
антибулінгової програми, складений на основі програми з врахуванням особливостей
наявної системи середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Науковий журнал “Psyсhology Travelogs”, Хмельницький національний університет, 2 | uk_UA |
dc.subject | булінг; системний підхід; віктимізація; прагнення до насильства; антибулінгові програми | uk_UA |
dc.title | ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСВІДУ ПРОТИДІЇ ШКІЛЬНОМУ БУЛІНГУ СЕРЕД УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ | uk_UA |
dc.title.alternative | ON THE IMPLEMENTATION OF EXPERIENCE IN COUNTERACTING SCHOOL BULLYING AMONG PRIMARY SCHOOL STUDENTS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |