• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психолого-педагогічної освіти та соціальних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психолого-педагогічної освіти та соціальних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ РІВНІВ РЕФЛЕКСІЇ В КОНТЕКСТІ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО ПІДЛІТКА

Thumbnail
Переглянути
33-98-PB-380-389_compressed (1).pdf (220.3Kb)
Дата
2022
Автор
Маляр, Олена Іванівна
Подкопаєва, Юлія Валеріївна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
У статті здійснено аналіз науково-теоретичної літератури з проблеми розвитку рівнів рефлексії особистості в структурі самореалізації підлітка. Як специфічна психічна реальність у теоретичному, експериментальному і прикладному ракурсах, рефлексія може бути представлена різноманітними категоріями: як ступінь переходу інстинкту до думки, як принцип організації і розвитку психічних процесів, як компонент структури діяльності, як рівень ієрархічно організованого мислення, як детермінанта творчого процесу, як механізм саморозвитку особистості, як спосіб здійснення «Я», як прийом подолання внутрішніх конфліктів людини. За результатами психологічного дослідження було виявлено рівні розвитку рефлексії у підлітковому віці: дуже низький, низький, середній, високий та дуже високий. Спостерігається тенденція від низького до середнього рівня розвитку рефлексії. Отримані дані, на нашу думку залежать від індивідуальновікових особливостей підлітків. Охарактеризовані типи рефлексії (системна, інтроспекція, квазірефлексія). Переважаючими типами рефлексії у даному віці, виявлено інтроспекцію та квазірефлексію, це пов’язано з виникненням кризи підліткового віку. Встановлено специфіку активності рефлексії, яка проявляється у наступному: найбільше у підлітків спостерігається афективна та когнітивна активність, а конативна активність виявлена у меншої кількості учнів.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1616
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV