Випускні магістерські роботи студентів КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти": Recent submissions
Зараз показуються 21-40 з 420
- 
Психологічні особливості формування «Я-образу» у підлітковому віці. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості формування інтернет- залежності підлітків у цифровому середовищі 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості впливу самооцінки на шлюбні відносини. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості прояву ревнощів у молоді. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Формування навичок ефективного спілкування як чинник покращення взаємин у міжособистісних стосунках 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Особливості розвитку пізнавальної сфери у дітей молодшого шкільного віку хворих на епілепсію. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Соціально-психологічна підтримка жінок, які переживають травматичні події в умовах воєнного стану. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості переживання жінками кризи середнього віку. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічний аналіз впливу рольових очікувань на характер міжособистісної взаємодії у сім’ї. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Розвиток емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості розвитку мовлення у дошкільному віці. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості професійного вигорання працівників правоохоронних органів. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Вплив сімейного виховання на соціалізацію дітей дошкільного віку в сім’ях тимчасово переміщених осіб. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості професійного вигорання педагогічних працівників під час війни. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості психокорекції аутоагресивної поведінки підлітків. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості міжособистісної взаємодії «психолог–клієнт» 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Особливості психоемоційних станів у дітей молодшого шкільного віку з церебральним паралічем та їх психокорекція. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості розвитку особистісної ідентичності ІT-працівників 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Вплив батьківських установок на вибір жінкою шлюбного партнера. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Розвиток навичок асертивної поведінки у відновленні психологічного благополуччя особистості дорослого віку. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) 
