Випускні магістерські роботи студентів КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти": Recent submissions
Зараз показуються 41-60 з 420
- 
Особливості прокрастинації як деструктивного чинника деградації колективу 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Міський простір як засіб покращення ментального здоров’я населення в умовах воєнного стану 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Особливості розвитку емоційного інтелекту в ранньому юнацькому віці. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості когнітивної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості стресостійкості в старшому юнацькому віці. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Соціально-психологічні засоби зниження проявів гіперактивності у старших дошкільників 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Корекція психоемоційного стану цивільних осіб у період війни в Україні. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Розвиток менталізації в осіб юнацького віку засобами МВТ-терапії. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості логічного мислення молодших школярів. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Особливості емоційних порушень військовослужбовців 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психолого-педагогічний супровід дитини з розладами спектру аутизму молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні чинники опанування інтолерантністю до невизначеності у дорослих та її психокорекція. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості уявлень про майбутнє в осіб юнацького віку у воєнний час. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Формування комунікативної діяльності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовлення 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Психологічні особливості формування самоідентичності у дітей молодшого шкільного віку 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Особливості психологічної корекції тривожних станів у студентів 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Особливості психологічної допомоги військовим з посттравматичним стресовим розладом 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Корекція тривожності молодших школярів за допомогою арттерапії 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Вікові особливості професійної самореалізації жінок періоду середньої дорослості. 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) - 
Втома від війни як психофізіологічний чинник зниження якості ментального здоров’я цивільного населення 
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) 
