ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПІДХІД
Abstract
У статті висвітлено основні напрямки міжнародного співробітництва у розв’язанні
проблем охорони навколишнього середовища. Проаналізовано різні підходи щодо екологізації
навчального процесу у закладах вищої освіти країн Європейського Союзу. Зазначено форми й методи підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації завдань екологічної
освіти школярів. Встановлено, що цілеспрямоване використання проєктних технологій у процесі
навчальної та позааудиторної діяльності здобувачів вищої освіти сприятиме ефективному формуванню екологічної компетентності, що своєю чергою допоможе розвитку їхньої професійної
спрямованості у контексті сталого розвитку.