Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПоліщук, В.М.
dc.contributor.authorХаєцький, Г.С.
dc.date.accessioned2023-09-07T06:26:37Z
dc.date.available2023-09-07T06:26:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПоліщук, В.М.; Хаєцький, Г.С. ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Vin Smart Eco” (18-20 травня 2023. м. Вінниця). За науковою редакцією Мудрака О.В. Вінниця: ТОВ “ТВОРИ”. 2023. 363 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1311
dc.description.abstractПроведено аналіз досліджень і публікацій відомих науковців з екомаркетингу, розглянуто основні фактори впровадження процесу екомаркетингу. Екомаркетинг є значним інструментом управління діяльністю сучасних виробничих підприємств. Українські підприємства мають бути налаштовані на сучасні вимоги виробництв, підтримку екобезпеки та залучені в систему реалізації екомаркетингу. За результатами дослідження структуровано основний перелік екологічних послуг та визначено алгоритм екологічного маркетингу підприємствuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ “ТВОРИ”uk_UA
dc.subjectекомаркетинг, промислове підприємство, управління, навколишнє середовищеuk_UA
dc.titleЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc338:502.3


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу