• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Матеріали конференції
  • ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "VinSmartEco" 18-20 травня 2023 р.
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Матеріали конференції
  • ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "VinSmartEco" 18-20 травня 2023 р.
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Thumbnail
Переглянути
основна стаття (284.8Kb)
Дата
2023
Автор
Поліщук, В.М.
Хаєцький, Г.С.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Проведено аналіз досліджень і публікацій відомих науковців з екомаркетингу, розглянуто основні фактори впровадження процесу екомаркетингу. Екомаркетинг є значним інструментом управління діяльністю сучасних виробничих підприємств. Українські підприємства мають бути налаштовані на сучасні вимоги виробництв, підтримку екобезпеки та залучені в систему реалізації екомаркетингу. За результатами дослідження структуровано основний перелік екологічних послуг та визначено алгоритм екологічного маркетингу підприємств
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1311
Collections
  • ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "VinSmartEco" 18-20 травня 2023 р.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV