• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository home
  • Матеріали конференції
  • ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "VinSmartEco" 18-20 травня 2023 р.
  • View Item
  •   Repository home
  • Матеріали конференції
  • ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "VinSmartEco" 18-20 травня 2023 р.
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Thumbnail
View/Open
основна стаття (284.8Kb)
Date
2023
Author
Поліщук, В.М.
Хаєцький, Г.С.
Metadata
Show full item record
Abstract
Проведено аналіз досліджень і публікацій відомих науковців з екомаркетингу, розглянуто основні фактори впровадження процесу екомаркетингу. Екомаркетинг є значним інструментом управління діяльністю сучасних виробничих підприємств. Українські підприємства мають бути налаштовані на сучасні вимоги виробництв, підтримку екобезпеки та залучені в систему реалізації екомаркетингу. За результатами дослідження структуровано основний перелік екологічних послуг та визначено алгоритм екологічного маркетингу підприємств
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1311
Collections
  • ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "VinSmartEco" 18-20 травня 2023 р.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV