Показати скорочений опис матеріалу
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ
dc.contributor.author | Драченко, Вікторія Василівна | |
dc.contributor.author | Василенко, Лариса Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T11:59:03Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T11:59:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Драченко, В. В., Василенко, Л. В., (2022). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1162 | |
dc.description.abstract | У статті актуалізуються особливості протікання процесів соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення. Акцентується увага на труднощах під час соціальної адаптації з якими стикаються діти з особливими освітніми потребами під час навчання у молодшій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "ВАБО" | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби, порушення мовлення, соціалізація, соціальна адаптація, молодший шкільний вік. | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9 |