Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДраченко, Вікторія Василівна
dc.contributor.authorВасиленко, Лариса Вікторівна
dc.date.accessioned2023-01-18T11:59:03Z
dc.date.available2023-01-18T11:59:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationДраченко, В. В., Василенко, Л. В., (2022). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1162
dc.description.abstractУ статті актуалізуються особливості протікання процесів соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення. Акцентується увага на труднощах під час соціальної адаптації з якими стикаються діти з особливими освітніми потребами під час навчання у молодшій школі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectособливі освітні потреби, порушення мовлення, соціалізація, соціальна адаптація, молодший шкільний вік.uk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.9


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу