ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ
![Thumbnail](/bitstream/handle/123456789/1162/%d0%b7%d0%b1%d1%96%d1%80%d0%bd%d0%b8%d0%ba_2022_1673449627%20%281%29-73-78.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Переглянути
Дата
2022Автор
Драченко, Вікторія Василівна
Василенко, Лариса Вікторівна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У статті актуалізуються особливості протікання процесів
соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення.
Акцентується увага на труднощах під час соціальної адаптації з якими
стикаються діти з особливими освітніми потребами під час навчання у
молодшій школі.