Show simple item record

dc.contributor.authorПостова, Н.В.
dc.contributor.authorТарасенко, Г.С.
dc.date.accessioned2022-12-12T13:16:08Z
dc.date.available2022-12-12T13:16:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПостова, Н.В.; Тарасенко, Г.С. (2022). ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК ЗАПОРУКА СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи: науково-методичне видання / Збірник статей викладачів, вчителів, студентів ступеня вищої освіти “магістр” та здобувачів наукового ступеня “доктор філософії”. Редкол.: Мудрак О.В. (гол. редактор) та ін. Випуск 4. Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022. 202 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1070
dc.descriptionThe article considers and analyzes the ways of acquiring environmental competence by students, characterizes its components, levels of formation in the process of educational activity. The formation of environmental competence is one of the tasks of the educational system. Since environmental competence is an element of life competence, its process should be formed around three systems: educational institutions, family and society. Environmental education and upbringing should focus on the active interaction of man with nature, built on a scientific basis, on the assessment of man as part of nature. Environmental competence is manifested in systematic decision-making to take into account the environmental consequences of their own activities that have a significant impact on the environment.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто та проаналізовано шляхи набуття учнями екологічної компетентності, охарактеризовані її компоненти, рівні сформованості в процесі навчальної діяльності. Формування екологічної компетентності є одним із завдань освітньої системи. Оскільки екологічна компетентність є елементом життєвої компетентності, то процес її має формуватися навколо трьох систем : закладів освіти, сім’ї та суспільства. Екологічна освіта і виховання мають орієнтуватися на активну взаємодію людини з природою, побудовану на науковій основі, на оцінюванні людини як частини природи. Екологічна компетентність виявляється в систематичному прийнятті рішень щодо врахування екологічних наслідків власної діяльності, що чинить значний вплив на довкілля.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”uk_UA
dc.subjectекологічна компетентність, екологічна освіта, сталий розвиток.uk_UA
dc.subjectenvironmental competence, environmental education, sustainable development.uk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК ЗАПОРУКА СТАЛОГО РОЗВИТКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc373.3


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record