dc.contributor.author | Постова, Н.В. | |
dc.contributor.author | Тарасенко, Г.С. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-12T13:16:08Z | |
dc.date.available | 2022-12-12T13:16:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Постова, Н.В.; Тарасенко, Г.С. (2022). ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК ЗАПОРУКА СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми,
перспективи: науково-методичне видання / Збірник статей викладачів,
вчителів, студентів ступеня вищої освіти “магістр” та здобувачів наукового
ступеня “доктор філософії”. Редкол.: Мудрак О.В. (гол. редактор) та ін. Випуск 4. Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022. 202 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1070 | |
dc.description | The article considers and analyzes the ways of acquiring environmental
competence by students, characterizes its components, levels of formation in the process of
educational activity. The formation of environmental competence is one of the tasks of the
educational system. Since environmental competence is an element of life competence, its process
should be formed around three systems: educational institutions, family and society.
Environmental education and upbringing should focus on the active interaction of man with
nature, built on a scientific basis, on the assessment of man as part of nature. Environmental
competence is manifested in systematic decision-making to take into account the environmental
consequences of their own activities that have a significant impact on the environment. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуто та проаналізовано шляхи набуття учнями
екологічної компетентності, охарактеризовані її компоненти, рівні сформованості в
процесі навчальної діяльності. Формування екологічної компетентності є одним із
завдань освітньої системи. Оскільки екологічна компетентність є елементом життєвої
компетентності, то процес її має формуватися навколо трьох систем : закладів освіти,
сім’ї та суспільства. Екологічна освіта і виховання мають орієнтуватися на активну
взаємодію людини з природою, побудовану на науковій основі, на оцінюванні людини як
частини природи. Екологічна компетентність виявляється в систематичному прийнятті
рішень щодо врахування екологічних наслідків власної діяльності, що чинить значний вплив
на довкілля. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | екологічна компетентність, екологічна освіта, сталий розвиток. | uk_UA |
dc.subject | environmental competence, environmental education, sustainable development. | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК ЗАПОРУКА СТАЛОГО РОЗВИТКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.3 | |