• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Матеріали конференції
  • Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи. Випуск 4 (грудень 2022 року)
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Матеріали конференції
  • Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи. Випуск 4 (грудень 2022 року)
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК ЗАПОРУКА СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Thumbnail
Переглянути
основна стаття (692.5Kb)
Дата
2022
Автор
Постова, Н.В.
Тарасенко, Г.С.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
В статті розглянуто та проаналізовано шляхи набуття учнями екологічної компетентності, охарактеризовані її компоненти, рівні сформованості в процесі навчальної діяльності. Формування екологічної компетентності є одним із завдань освітньої системи. Оскільки екологічна компетентність є елементом життєвої компетентності, то процес її має формуватися навколо трьох систем : закладів освіти, сім’ї та суспільства. Екологічна освіта і виховання мають орієнтуватися на активну взаємодію людини з природою, побудовану на науковій основі, на оцінюванні людини як частини природи. Екологічна компетентність виявляється в систематичному прийнятті рішень щодо врахування екологічних наслідків власної діяльності, що чинить значний вплив на довкілля.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1070
Collections
  • Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи. Випуск 4 (грудень 2022 року)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV