Browsing by Title
Now showing items 681-700 of 1560
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОРГАНІЗАЦІЯ ФОРМ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПРАКТИЧНИМИ ПСИХОЛОГАМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОРГАНІЧНЕ ЗЕМЛЕРОБСТВО, ЯК ІНСТРУМЕНТ СТАЛОГО АГРАРНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ НА ПРИКЛАДІ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті висвітлено основні аспекти сталого аграрного розвитку Хмельницької області. Проаналізовано сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку земельних ресурсів, запропоновані основні напрями переходу до сталого, ... -
ОРГАНІЧНЕ СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ЗБАЛАНСОВАНОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ АГРОСФЕРИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)На методологічних засадах сталого розвитку, збалансованого природокористування визначено передумови, загроз/ризики, переваги, стан, перспективи та напрями запровадження у сільське господарство України органічного виробництва. ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КОНТЕКСТІ ВІДНОВЛЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)В роботі проаналізовано законодавчу базу системи освіти України в контексті імплементації принципів освіти для сталого розвитку. Встановлено, що державні стандарти вищої і середньої освіти включають загальні компетентності ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ВЕКТОР «НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ»
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Освіта для сталого розвитку дуже актуальна у шкільній освіті. В школах навчаються сотні тисяч дітей, які мають навчитися збалансовувати потреби та ресурси країни та планети. Усвідомлення ідей та пріоритетів сталого розвитку ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: ПРИСКОРЕННЯ ТЕМПІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Подано короткий аналіз етапів становлення освіти для сталого розвитку в Україні та схарактеризовано три етапи її генези. Відзначено істотну активізацію освіти для сталого розвитку у останній період (2017-2019 рр.) та ... -
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: СУЧАСНЕ РОЗУМІННЯ КОНЦЕПТУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Подано авторське тлумачення терміну «освіта для сталого розвитку» (ОСР) та здійснено його характерологічний аналіз. Встановлено, що ОСР має такі змістові особливості як поєднання екологічної, економічної та соціальної ... -
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА “ЗАПОВІДНА СПРАВА” У КАРАЗІНСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Наведено основну інформацію щодо здійснення підготовки бакалаврів і магістрів за ОП “Заповідна справа” у Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна. Висвітлено передумови відкриття цієї освітньої програми, ... -
ОСЕРЕДКИ БІОРІЗНОМАНІТТЯ ЯК СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ МЕРЕЖІ МІСТА КРЕМЕНЧУКА
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)У статті охарактеризовані об’єкти природно-заповідного фонду міста Кременчука, які являються осередками збереження біорізноманіття і входять до екомережі міста, як ключові території. На території міста розташовані 8 ... -
ОСНОВИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
(Public management, 2020)Анотація. В статті проаналізовано та розкрито значення освіти як державної, суспільної, особистісної цінності для розвитку соціуму, як основи соціально-економічного, духовно-культурного, політичного розвитку суспільства ... -
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ЗБЕРЕЖЕННЯ БІОРІЗНОМАНІТТЯ ЗА ЗБАЛАНСОВАНОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Розглянуто основні науково-методичні аспекти ефективного збереження та невиснажливого використання біорізноманіття України. Викладено принципи, методичні підходи збереження біотичного та ландшафтного різноманіття на різних ... -
ОСНОВНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Однією з найпопулярніших нетрадиційних стратегій розвитку сільських територій є туризм і пов'язані з ним можливості підприємництва, оскільки туризм здатний приносити дохід, створювати робочі місця і покращувати соціальні ... -
ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)У статті розглянуто основні етапи розробки стратегії сталого розвитку територіальної громади в рамках реалізації державної екологічної політики. Запропоновано систему послідовних етапів розробки стратегії сталого розвитку ... -
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ПЕРЕДУМОВИ ПЕРЕХОДУ УКРАЇНИ НА МОДЕЛЬ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті проаналізовано основні завдання і передумови переходу України на модель сталого розвитку. Розглянуто історичні аспекти формування стратегії сталого розвитку. -
ОСНОВНІ МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті розглядаються основні методи визначення якості харчових продуктів та проблеми, які пов’язані з виробництвом екологічно чистої продукції. Запропоновано основні вимоги по вдосконаленню та розробленню нових підходів ... -
ОСНОВНІ МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті розглядаються основні методи визначення якості харчових продуктів та проблеми, які пов’язані з виробництвом екологічно чистої продукції. Запропоновано основні вимоги по вдосконаленню та розробленню нових підходів ... -
ОСНОВНІ МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)В статті розглядаються основні методи визначення якості харчових продуктів та проблеми, які пов’язані з виробництвом екологічно чистої продукції. Запропоновано основні вимоги по вдосконаленню та розробленню нових підходів ...