Browsing by Title
Now showing items 1196-1215 of 1560
-
РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Обґрунтовано, що навчальний предмет “Біологія” має значний потенціал для реалізації ідей освіти для сталого розвитку у закладах загальної середньої освіти. Аргументовано, що під час вивчення біології відбувається усвідомлення ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ДАШІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті проаналізовано особливості реалізації системи екологічного менеджменту освіти для сталого розвитку Дашівської об’єднаної територіальної громади. В ній розглянуто продукт її виконання і очікувані результати в ... -
Реалізація системи екологічного менеджменту освіти для сталого розвитку Дашівської ОТГ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті проаналізовано особливості реалізації системи екологічного менеджменту освіти для сталого розвитку Дашівської об’єднаної територіальної громади. В ній розглянуто продукт її виконання і очікувані результати в ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Автором з’ясовані загальні теоретичні основи реалізації стратегії сталого розвитку в екологічній освіті дітей дошкільного віку. Узагальнено досвід упровадження парціальної програми “Дошкільнятам – освіта для сталого ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Автором з’ясовані загальні теоретичні основи реалізації стратегії сталого розвитку в екологічній освіті дітей дошкільного віку. Узагальнено досвід упровадження парціальної програми “Дошкільнятам – освіта для сталого ... -
РЕАЛІЗАЦІЯ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті проаналізовано теоретичні і практичні підходи для реалізації цілей сталого розвитку Гайсинського району Вінницької області. В ній розглянуто основні соціальні, економічні і екологічні індикатори, визначено ... -
Реалії освіти під час пандемії COVID 19: організація викладання дисциплін студентам інженерних та архітектурних спеціальностей
(Scientific Journal Virtus, 2020-06)В статті відображено досвід викладання викладачами кафедри основ проектування Хмельницького національного університету інженерних та архітектурних дисциплін в умовах карантину. Наведено переваги та недоліки дистанційної ... -
Реалії освіти: особистість педагога під час пандемії Covid 19
(Науковий вісник КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Реалії освіти: особистість педагога під час пандемії Covid 19
(Науковий вісник КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2021) -
Регулятивно-рівнева модель гумору в структурі особистісної реуляції і умовах норми та психічної патології
(Науковий журнал «Габітус» - Причорноморськ, 2020)У статті здійснено наукове узагальнення та запропоновано нове розв’язання проблеми гумору у нормі та патології. Виявлені сутність, специфіка та психологічні закономірності функціонування гумору у нормі та за різних форм ... -
РЕГУЛЯЦІЯ ФІТОПАТОГЕННОЇ МІКОБІОТИ В АГРОЦЕНОЗІ СОНЯШНИКА ЗА ОРГАНІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОЩУВАННЯ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Наведено результати визначення чисельності фітопатогенних мікроміцетів на вегетативних органах рослин соняшнику різних гібридів в умовах органічної технології вирощування. Встановлено, що чисельність колонієутворюючих ... -
РЕГУЛЯЦІЯ ФІТОПАТОГЕННОЇ МІКОБІОТИ РОСЛИН СОЇ В УМОВАХ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Досліджено взаємодію рослин сої сортів Кент і Сузір’я з фітопатогенними мікроорганізмами в умовах органічного виробництва в Центральному Лісостепі України (Сквирська дослідна станція ІАП НААН). Визначено щільність ... -
РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛАНДШАФТНИЙ ПАРК “ДНІСТЕР” В СТРУКТУРІ ЕКОМЕРЕЖІ СХІДНОГО ПОДІЛЛЯ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)В статті подана загальна характеристика регіонального ландшафтного парку “Дністер” площею 6719,48 га в межах Могилів-Подільської і Ямпільської міських територіальних громад Могилів-Подільського району Вінницької області. ... -
РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023)В статті представлено результати теоретичного та експериментального вивчення особливостей стилю поведінки працівників Державної кримінально-виконавчої служби України (ДКВС України) в конфліктних ситуаціях в рамках службової ... -
РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ГРДУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
(КЗВО "ВАБО", 2022)Стаття актуалізує питання дослідження особливостей адаптації дітей молодшого шкільного віку з ГРДУ до навчання в школі. -
РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СУГЕСТИВНИХ ПСИХОТЕХНІК ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА
(КЗВО "ВАБО", 2022)Стаття актуалізує тему формування професійної компетентності психолога засобами сугестивних психотехнік. -
Рекреаційний потенціал заповідних територій (на прикладі НПП “Кармелюкове Поділля”)
(Збалансоване природокористування, 2022)Враховуючи фізико-географічне розташування, унікальне біотичне й ландшафтне різноманіття, сприятливість гідрокліматичних умов і доступність рекреаційних ресурсів, відмічаємо активний розвиток туристичної галузі на території ... -
РЕМЕДІАЦІЯ ЗАБРУДНЕНИХ РАДІОНУКЛІДАМИ ТЕРИТОРІЙ ВНАСЛІДОК РАДІАЦІЙНИХ АВАРІЙ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Обговорюються проблеми ремедіації територій, виведених з господарського користування внаслідок радіонуклідного забруднення після радіаційних та ядерних аварій та їх повертання до використання. Викладаються основні підходи ... -
РЕФЛЕКСІЯ ЯК СИСТЕМОУТВОРЮВАЛЬНИЙ МЕХАНІЗМ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА
(Науковий журнал «Габітус», 2022)Стаття присвячена дослідженню психологічного поняття рефлексії як системоутворювального механізму безперервного професійного розвитку педагога. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні філософського (системності, ...