Repository of Vinnytsia Academy of Continuing Education: Recent submissions
Зараз показуються 61-80 з 1788
-
МОДЕЛІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ
(2022)У статті розглядаються моделі автоматизованої системи моніторингу в сфері освіти, яка базується на сучасному підході до оцінювання якості освіти та враховує всі аспекти освітнього моніторингу. Актуальність роботи обумовлена ... -
УПРАВЛІНСЬКИЙ МОНІТОРИНГ У СИСТЕМІ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
(2023)У статті автори звертають увагу на управлінський моніторинг як дослідницький процес, котрий потребує постійного спостереження за різними стандартизованими аспектами щодо надання освітніх послуг, а також рівнем навчальних ... -
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ У СИСТЕМУ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
(2023)У статті висвітлено теоретичні та практичні аспекти реалізації сучасних підходів до впровадження електронного документообігу у систему державного управління в Україні. Визначено їх переваги й недоліки. Розглянуто сучасні ... -
Формування та реалізація механізмів електронного управління регіональною системою освіти
(ТОВ «Нілан- ЛТД», 2024)У монографії запропоновано розв’язання актуальної проблеми, що полягає в обґрунтуванні і поглибленні теоретико-методологічних засад формування та практичної реалізації механізмів електронного управління регіональною ... -
Соціально-психологічна реабілітація в діяльності фахівців психологічної служби закладів освіти
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Психологічні особливості порушень харчової поведінки у жінок
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Особливості інформаційно-психологічного впливу на емоційну стійкість військовослужбовців
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Особливості психологічного впливу соціальних мереж на формування комунікативних компетентностей сучасних підлітків
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Психологічні особливості саморегуляції вітальності жінок
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Особливості професійного самовизначення старшокласників
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Психологічні особливості самореалізації студентської молоді
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Втома від війни як психофізіологічний чинник погіршення здоров’я цивільного населення
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Вікові особливості професійної самореалізації жінок періоду середньої дорослості
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Характеристика переживання тривожності та страхів у дітей молодшого шкільного віку
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Саморегуляція емоційних станів: теоретичні аспекти
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Заходи психологічної допомоги військовим із посттравматичним стресовим розладом
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Ціннісні орієнтири як складова підготовки майбутніх психологів до превентивного виховання підлітків
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Самоідентичність як ознака психічного здоров’я молодшого школяра
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Комунікативність як предмет психологічних досліджень у дітей дошкільного віку
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08) -
Тривожність як чинник негативного впливу на життєдіяльність молоді в умовах воєнного стану
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024-10-08)