Repository of Vinnytsia Academy of Continuing Education: Recent submissions
Now showing items 361-380 of 1868
-
Organization of inclusive education for schoolchildren with special needs in modern school practice
(Revista de Tecnología de Información y Comunicación en Educación (Revista Eduweb), 2023)In the article, the features of the organization of the educational process for pupils with special needs, the involvement of a wide range of educational services to improve academic achievement, and the development of the ... -
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БАТЬКІВСЬКИХ ПОЗИЦІЙ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
(3637Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія»,, 2022)Анотація.Метою публікації є аналіз та узагальнення теоретичних концепцій і психологічних досліджень щодо особливостей формування батьківських позицій (прийняття, ставлення, взаємодія) у сім’ях, які вихову-ють дітей з ... -
Міждисциплінарний підхід у вивченні самозбережувальної поведінки особистості.
(VІІІ Всеукр. наук.-практ. конференція, 2020) -
САМОЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ПОВЕДІНКА ОСОБИСТОСТІ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН
(Науковий журнал «Габітус» Причорноморського наук Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій, 2022)У статті представлено аналіз проблеми дослідження самозбережувальної поведінки особистості. Визначено семантичний зміст поняття, окреслено коло схожих за змістом понять та визначено основні напрями існуючих досліджень, а ... -
Психологія саморегуляції особистості. Психологічний практикум.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023) -
Методичні рекомендації практичним психологам закладів середньої освіти на 2023/2024 н.р. у реалізації освітньої реформи «Нова українська школа» у середніх класах школи.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023) -
Все буде Україна! Челендж для сучасних тинейджерів 21 день (робочий зошит).
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023) -
Ways of Ensuring, Forming and Adjusting the Psychological Security of the Personality (Corrective Aspect of Sports Activities).
(Journal for ReAttach Therapy and Developmental Diversities, 2023-05)Introduction:The present academic paper focuses on the study of the mechanisms involved in the formation of an individual's psychological security. Given the prevalent conditions of political and socio-economic instability ... -
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПОЧУТТЯ КОГЕРЕНТНОСТІ ДОРОСЛОЇ ОСОБИСТОСТІ
(Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», 2023)Анотація. Мета статті полягає у теоретико-експериментальному обґрунтуванні соціально-психологіч-них умов розвитку почуття когерентності дорослої особистості. Методологія дослідження ґрунтується на концепції салютоґенезу ... -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ З ПРОЯВАМИ ПТСР
(Наукові перспективи (Naukovì perspektivi), 2024)Дане дослідження присвячене вивченню однієї із найбільш поширених психологічних патологій, а саме посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців, які перебувають у зонах бойових дій, особливо у ... -
Особливості соціально-психологічної реабілітації дітей з порушеннями психосоматичного стану
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Розвиток психологічної готовності першокласників до навчання в умовах Нової української школи.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Психологічна корекція агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелектуальної сфери
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку з дислексією та їх подальша психокорекція.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Особливості психокорекції посттравматичних стресових розладів у ветеранів операції об’єднаних сил у період поновлення воєнних дій
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Психологічна корекція деструктивних станів молодших школярів засобами арт-терапії.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Особливості розвитку когнітивної сфери дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектру.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення в умовах внутрішнього переміщення
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Соціально-психологічна адаптація дорослих в умовах внутрішнього переміщення
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Формування мотивації до навчання дітей із гіперактивністю
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024)