Search
Now showing items 1-7 of 7
СТИЛІ КЕРІВНИЦТВА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ТА АДМІНІСТРУВАННІ: ЛІДЕРСЬКІ ПІДХОДИ
(Електронне наукове видання "Публічне адміністрування та національна безпека", 2020)
Управління людськими ресурсами і лідерство в управлінні було в центрі уваги з моменту заснування людської спільноти. Наприклад, Платон ділив людей на "золотих", і тих, хто не призначений для управлінської ролі – "бронзових". ...
Критичне мислення як складова здоров'язбереження компетентності фахівця: психолого-педагогічний аспект
(Вісник Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, 2024)
У статті розглянуто сутність критичного мислення як здоров'язбереження компетентності фахівця на сучасному етапі розвитку освітньої системи та формування громадянського суспільства з погляду педагогічної психології. ...
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ЗАКЛАДОМ ЗАРАДИ ПРОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
(Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти, 2022)
Метою статті є аналіз підходів до визначення місця і значення публічного управління закладом
освіти в просуванні соціально-інноваційних процесів. Нормативна система, а в ній і способи розуміння основних для такої проблеми ...
ЗАСТОСУВАННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ У ФОРМУВАННІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ
(Наукові перспективи, 2024)
У статті аналізуються основні компоненти Стратегії реформування державного управління України. Методологією дослідження є аналіз
стратегій, їх масштабність, особливості та значення. Відзначено значний
внесок країн ...
Формування навичок критичного мислення в українських школярів і підготовка вчителів загальноосвітніх шкіл
(Педагогічний вісник, 2024)
Проблеми і перспективи дистанційного та онлайн-навчання державних службовців в умовах нових викликів і пандемії коронавірусу в Україні
(Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України, 2020)
У статті з’ясовані навчальні форми забезпечення безперешкодного й безперервного виконання індивідуальних
програм підвищення кваліфікації державних службовців в індетермінованих умовах та умовах пандемії COVID-19.