dc.contributor.author | Браніцька, Тетяна Ромуальдівна | |
dc.contributor.author | Жаровська, Олена Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T13:32:11Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T13:32:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Branitska T., Zharovska O., The communication efficiency in the context of partnership pedagogy. Socio-economic development of the regions in conditions of transformation. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. pp.241-251
.http://test.wszia.opole.pl/wp-content/uploads/2020/03/Monograf-032020_WEB-Book-1.pdf | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/66 | |
dc.description.abstract | Анотація. У статті автор розглядає педагогіку партнерства як один із чинників високоефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Термін «партнерство» переважно визначають як: система взаємовідносин, які відбуваються у процесі певної спільної діяльності; спосіб взаємодії і взаємин, організованих на принципах рівності, добровільності, рівнозначущості та доповнюваності всіх її учасників; особистісно-орієнтована педагогічна технологія, технологія співробітництва або педагогіка діалогу. У статті автор виокремлює загальні та спеціальні здібності, котрі сприяють ефективному спілкуванню у контексті педагогіки партнерства. До загальних здібностей належать: позитивне сприйняття світу; альтруїстична спрямованість; бажання працювати з людьми й для людей; вміння слухати й чути співрозмовника, а також самому зрозуміло й послідовно викладати свої думки; вміння знайомитися й спілкуватися з новими людьми; бажання й схильність організовувати діяльність інших людей. До професійно значущих якостей належать: емоційна стійкість; емпатія; рефлексія; спостережливість; уважність; швидкість прийняття рішень; організаторські та комунікативні здібності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | The Academy of Management and Administration in Opole | uk_UA |
dc.subject | педагогіка партнерства; технологія співробітництва; ефективне спілкування; педагогіка діалогу; суб’єкт-суб’єктна взаємодія. | uk_UA |
dc.title | ЕФЕКТИВНІСТЬ СПІЛКУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА | uk_UA |
dc.title.alternative | THE COMMUNICATION EFFICIENCY IN THE CONTEXT OF PARTNERSHIP PEDAGOGY | uk_UA |
dc.type | Monograph | uk_UA |