Показати скорочений опис матеріалу
ФОРМУВАННЯ У ПЕДАГОГІВ РОЗУМІННЯ ЕКОЛОГІЇ ДИТИНСТВА ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
dc.contributor.author | Тарасенко, Г.С. | |
dc.contributor.author | Нестерович, Б.І. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-04T09:28:04Z | |
dc.date.available | 2022-10-04T09:28:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Тарасенко Г. С., Нестерович Б. І. Формування у педагогів розуміння екології дитинства засобами художньо-творчої діяльності. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 11–12 лютого 2022 р. Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022. С.139-142. http://eportfolio.kubg.edu.ua/data/conference/7942/document.pdf#page=139 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/596 | |
dc.description.abstract | У збірнику представлено стислий виклад доповідей і повідомлень, поданих на Міжнародну науково-практичну конференцію «Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології», яка відбулася на базі кафедри освіти та управління навчальним закладом Класичного приватного університету 11–12 лютого 2022 р. У тезах доповіді висвітлено еколого-педагогічний потенціал художньо-творчої діяльності педагога, яка в контексті вимог НУШ набуває першорядного значення для осмислення власних гуманістичних цінностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя: Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ У ПЕДАГОГІВ РОЗУМІННЯ ЕКОЛОГІЇ ДИТИНСТВА ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 001.8:[37.01+159.9](063) І-66 |