МЕТОДОЛОГІЧНО-ЦІННІСНА РЕФЛЕКСІЯ ДАВНЬОГРЕЦЬКОГО КОНЦЕПТУ АРЕТЕ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЕКОФІЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СВІДОМОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Abstract
В статті розкриваються методологічно-світоглядні, еколого-етичні та ціннісносмислові аспекти, а також сутність сформованого концепту «Арете Землі», який
спрямований на реалізацію екологізації сучасної людини, культури, педагогіки та освіти.
Концепт «Арете Землі» розроблений на основі ідеології сталого розвитку, ідеї А. Гора
«Турботи про Землю», методологічно-ціннісної рефлексії українських традицій
кордоцентризму та любові і поваги до Землі, давньогрецьких концептів та ідей, які
актуалізуються в системі Педагогіки-пайдеї. Репрезентуються візії і спрямування до
застосування концепту «Арете Землі» для розвитку здоров’язбережувальної
компетентності вчителя фізичної культури в умовах післядипломної освіти