Показати скорочений опис матеріалу
ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПТУ “ТЕЛЛУС-АНТРОПНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ” ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: МЕТОДОЛОГІЧНО-ЦІННІСНИЙ АСПЕКТ
dc.contributor.author | Федорець, В.М. | |
dc.contributor.author | Клочко, О.В. | |
dc.contributor.author | Браніцька, Т.Р. | |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T10:14:18Z | |
dc.date.available | 2022-09-26T10:14:18Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Федорець, В.М., Клочко, О.В., Браніцька Т.Р. (2021). ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПТУ “ТЕЛЛУС-АНТРОПНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ” ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: МЕТОДОЛОГІЧНО-ЦІННІСНИЙ АСПЕКТ. “VinSmartEco”. За науковою редакцією Мудрака О.В. Збірник матеріалів IІ Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2021, м. Вінниця, Україна). Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 163 с | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/483 | |
dc.description.abstract | В дослідженні розкриваються методологічно-світоглядні аспекти використання сформованого концепту «Теллус-антропної конвергенції» для екологізації здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури та культурно-освітнього простору. Цей концепт розроблений на основі екологічно-ціннісного осмислення концепції сталого розвитку та українських і елліністичних екофільних традицій. При формуванні концепту були застосовані рецепція давньогрецької культурно-освітньої системи пайдеї та ідеї – гармонії, “Турботи про Землю” А. Гора, екзистенційної педагогіки О. Больнова та В. Сухомлинського, діалогічної педагогіки М. Бубера та інші доктрини. Дана концепція є формалізованою екологічно орієнтованою культурно-освітньою стратегмою, яка притаманна багатьом традиційним екофільним культурами тому її застосування реалізується перш за все в форматі актуалізації ціннісносмислових контекстів та стереотипів культури включаючи професійну. Даний концепт перш за все актуалізується для формування екологічної складової антропокультурного компоненту здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО “Вінницька академія безперервної світи” | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність, вчитель фізичної культури, післядипломна освіта, екологізація, методологія, концепція сталого розвитку, теллур, екологічна антропологія, екологічна культура | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПТУ “ТЕЛЛУС-АНТРОПНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ” ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: МЕТОДОЛОГІЧНО-ЦІННІСНИЙ АСПЕКТ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.147:796.011.3 |